19/11/2008

Łapówka czy prezent?

Dziś dostałam pudełko z ciasteczkami zapakowany jak prezent. Nie mogłam odmówić przyjęcia.

 rafaello

Za co? Za to, że tydzień temu potraktowałam klienta jak człowieka. Wyjaśniłam mu jego sytuację, co ma zrobić, a czego nie, kiedy ma przyjść, itp. To już nie można być człowiekiem za dziękuję? Jaką to ja wybitną rzecz zrobiłam, że ktoś czuje taką wdzięczność. Wystarczy być tylko uczciwym. Źle się z tym czuję. Nie po to się staram być człowiekiem, żeby dostawać prezenty, a może łapówki. Kiedyś dawałam takie "prezenty", może teraz do mnie wracają?

Serce zabolało mnie tylko raz. Bardzo się śpieszyłam więc musiałam szybko coś z tym zrobić. Pomyślałam sobie, że jest otoczone zielonym światłem, a potem zmieniłam to na zieloną galaretkę. Zielony to kolor czakry serca. Przeszło natychmiast! Może powinnam iść do lekarza, bo grozi mi zawał? Nie wiem co robić. Nie przepadam za lekarzami, może mi przejdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz