29/09/2024

Tren i Cohen

Wysłuchałam właśnie audiobooka Czas żniw.


Temat książki podobny do stylu Jima Butchera, którego książki brawurowo czytał Maciej Kowalik.

Bohaterka książki Samanthy Shannon to młoda dziewczyna Page, która ma czerwoną aurę. Jak ja 12 lat temu 😎


Powinnam zrobić kolejne zdjęcie mojej aury. Też noszę sól przy sobie, jak bohaterka tej serii. Tak na wszelki wypadek 😎

Zainteresowała mnie modlitwa, którą w tamtych wymyślonych czasach mówi się po śmierci człowieka. Ta modlitwa to Tren.

Tren – utwór liryczny o charakterze żałobnym, lament, płacz.

Oto tekst:

Dotknij palcami czoło zmarłego.

Janie Pawle Kowalski,

Odejdź w zaświaty,

Wszystko jest uregulowane,

Długi spłacone

Nie musisz już przebywać wśród żywych.

Żegnaj

Duch znika w zaświatach.

Brzmi to świetnie. Po prostu wysyłamy do świata duchowego duszę zmarłego człowieka. Ten tren wyraża litość dla duszy, by nie błąkała się po zaświatach.

Modlitwa za zmarłych Wieczny odpoczynek … który my znamy, nie żegna duszy człowieka i zamyka ją w wiecznym świetle. Czy chce czy nie. Nie jest to dobry tekst, bo zniewala dusze. Brak mu empatii. Tren jest lepszy.

A to nowe tłumaczenie Modlitwy Pańskiej.

Na początku jest wyraźnie napisane, że trzeba się modlić na osobności. Tylko w ten sposób można się połączyć z Wyższym Ja, czyli boskością w nas. I mamy wtedy kontrolę nad energią, która płynie i nadaje modlitwie moc sprawczą. Z doświadczenia wiem, że Bóg wie o co poprosimy zanim skończymy modlitwę.

Nie ma mowy o winie, tylko o długach. I to ma sens. Uczę się jej od nowa. I jest mi lepiej na duszy.

Modlić się jest naprawdę warto, bo życie staje się łatwiejsze.

Miesiąc temu była taka sytuacja. Bliska mi osoba narzekała na bezdomnych, którzy rozbili namiot w pobliżu jego miejsca pracy. Zrobiło się brudno, bo załatwiają się w pobliżu i palą crack. Klienci zaczęli omijać to miejsce. Pojawiło się więcej namiotów. Jednego dnia był 1 namiot, a kolejnego 5. Policja się nad nimi litowała i nie działała jak powinna. Niestety ludzie nie mają pojęcia jak sformułować skuteczną modlitwę proszącą i nie mają mocy sprawczej. Jestem blisko związana, więc wymyśliłam Taką modlitwę.

Wynocha. Idźcie do lepszego miejsca.”

Wypowiedziałam ją w myślach z jak najlepszą intencją dla wszystkich.

Na drugi dzień były 2 namioty i 5 osób żyjących w strasznych warunkach na ulicy.

Więc kolejnego wieczora wypowiedziałam taki tekst:

Wynocha. Idźcie w lepsze miejsce i nigdy nie wracajcie.”

Przez 2 dni nie miałam czasu sprawdzać czy odeszli czy nie. Ale 4 dnia okazało się, że ulica jest pusta i czysta, nie ma śladu po bezdomnych. Minęło 25 dni i jest jak chciałam. Odległość 1600 km jest nieistotna.

 

50 lat temu poeta, bard Leonard Cohen napisał piosenkę Why Don’t You Try

Chciałbym zabrać cię na ceremonię
Cóż, jeśli dobrze pamiętam sposób, w jaki
Jack i Jill, dołączą do swojego nieszczęścia
Obawiam się, że nadszedł czas, aby wszyscy się
pomodlili 


I'd like to take you, take you to the ceremony
Well, that is if I remember the way
Jack and Jill, they're going to join their misery
I'm afraid it's time for everyone to pray.

A więc wykorzystajmy naszą moc dla kreowania lepszego miejsca do życia.

 

Obejrzałam już 101 odcinków serialu Lost. Pora obejrzeć resztę, zanim stracę dostęp 😎



modlitwa

modlitwa-wg-rs

mantra-i-kolano

modlitwa-panska

modlitwa-o-pokoj

modlitwa-i-zaklecia

zaklecie-ku-dobru

modlitwa-skutki

7 modlitw-i-wiecej

Psalm

modla-sie-ludzie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz