29/10/2022

7 modlitw i więcej

To niekończąca się opowieść o modlitwach. 😎

Pisałam, że słucham książek w empikgo. Przestałam liczyć. M.in. wysłuchałam 10 książek (wszystkich dostępnych) Donato Carrisi. Znudziły mnie lekkie książki i sięgnęłam po thrillery. Historie, które opowiada autor są nieprzewidywalne, nie ma wulgaryzmów i dobrze się słucha. W jednej z tych książek pada takie zdanie o mniszkach w klasztorze: nikt na świecie nie wie przed czym uchroniły świat modlitwy tych zakonnic. Prawda?😀

Na marginesie: słucham za darmo, bo dostaję kod co miesiąc do empikgo lub legimi. Zagłosowałam na budżet obywatelski i dowiedziałam się, że te kody kosztują 360 tys. zł rocznie. Dobrze wydane pieniądze, czyż nie 😎

Mam już ulubionych lektorów (Kosior) i wiem kogo nie chcę słuchać, bez względu na książkę (Dereszowska i Peszek).


Na świecie ludzie się modlą. 

 


Kiedyś obejrzałam jeden odcinek Cejrowskiego. Wyśmiewał się z rytuałów religijnych jakiegoś plemienia, bo oni używali prawej ręki do czegoś a lewej do czegoś innego. Nigdy więcej nie obejrzałam tego złego człowieka. Nie wolno się wyśmiewać z innych ludzi, a już na pewno z ich wierzeń. Unikam podłych ludzi i jest mi lepiej. 😎

A tu link do strony współczesnego maga. Proponuje on różne modlitwy, np. na każdy dzień tygodnia.

my-own-seven-prayers-for-the-seven-days-of-the-week

Modlitwy są skierowane do patronów każdego dnia. Na stronie jest cały pakiet modlitw na różne okazje, ale proponuję się zapoznać w celu poznawczym, a nie do stosowania. Chyba że …

To trochę dziwne, bo żaden prawdziwy mag nie ujawnia swoich modlitw czy zaklęć, zwłaszcza tych skutecznych. Tak nakazuje hermetyzm. Ale co ja tam wiem.

Ja akurat nie skorzystam, bo dla mnie modlitwa to kontakt ze Stwórcą, a nie z bożkami.

Modlitwa musi być praktykowana przez każdego człowieka osobiście. Trzeba pielęgnować kontakt z Bogiem, bo to jedyny, prawdziwy przyjaciel człowieka. Bóg cię wspiera jeśli go o to poprosisz. Im częściej się modlimy, tym kontakt z boskością jest bliższy. Piszę o tym od dawna na tym blogu. Stwórca cieszy się z kontaktu, że może uczestniczyć w moim życiu. Po to mnie stworzył i po to mi uratował życie.😎


Satya Sai Baba

Ludzie narzekają, że modlą się, a Bóg nie słucha. Jeśli to robią raz na rok, to nic dziwnego. Częste modlitwy prowadzą do natychmiastowej interakcji. U mnie to Mówisz/pomyślisz – masz.

„Módlcie się tak, jak Jezus uczył się modlić swych uczniów – szczerze, bezinteresownie, sprawiedliwie i bez zwątpienia”.

W księdze Urantii opisana jest ewolucja i historia modlitwy. Rozdział 91.

ksiega_Urantii

Urantia_ewolucja_modlitwy

Ciekawy tekst. Zachwala modlitwy zbiorowe i na koniec podaje jaka to modlitwa będzie skuteczna. Nie zgadzam się z wieloma punktami, bo mam inne doświadczenia.

Modlitwa bardzo często wywołuje wielkie i trwałe zmiany u człowieka modlącego się z wiarą i ufną nadzieją. Modlitwa przyczynia się w znacznej mierze do spokoju umysłu, radości, pogody ducha, odwagi, panowania nad sobą. Modlitwa musi być etyczna, nie wolno krzywdzić nikogo, myślą, mową czy uczynkiem, bądź zaniechaniem.


A tu ciekawy artykuł Rudolfa Steinera - Modlitwy dla matek i dzieci

https://rsarchive.org/Articles/Prayers/Prayrs_index.html

Proponuje modlitwy:

Mówione przez Matkę

Mówione przez matkę w imieniu dziecka

Modlitwa wieczorna

Poranna modlitwa

Modlitwa dziecka

Łaska

Piosenka dla dzieci.


Mnie spodobały się dwie:

Modlitwa wieczorna

Od stóp do głów

jestem stworzony na obraz Boga.

Z serca prosto w dłonie

czuję tchnienie Boga.

Kiedy mówię ustami,

podążam za wolą Bożą.

Gdy widzę Boga

w ojcu i matce,

we wszystkich drogich ludziach,

w zwierzęciu i kwiecie,

w drzewie i kamieniu,

nic nie może mnie napełnić lękiem,

ale tylko miłością do wszystkiego, co mnie otacza.

Łaska

Rośliny rosną w głęboką noc ziemi,

Zioła kiełkują siłą powietrza,

Owoce dojrzewają dzięki mocy słońca.

W ten sposób ożywia duszę w świętym przybytku serca,

W ten sposób kiełkuje potęga ducha w świetle świata,

W ten sposób dojrzewa siła człowieka w boskiej chwale.

https://rsarchive.org/Articles/MatOcc_index.html

Kolejna, ciekawa modlitwa pochodzi ze strony

https://somathread.ning.com/groups/sufi/forum/if-you-want-to-draw-near-to-god-abu-sa-id-abul-khayr

Jeśli chcesz zbliżyć się do Boga

Jeśli chcesz zbliżyć się do Boga,

szukaj Go w sercach otaczających cię ludzi.

Mów dobrze o wszystkich obecnych lub nieobecnych.

Jeśli chcesz być światłem dla innych,

Bądź jak słońce: pokaż wszystkim tę samą twarz.

Przynosić radość jednemu sercu jest lepsze

niż budowanie niezliczonych świątyń kultu;

Lepiej schwytać jedno serce przez dobroć

niż uwolnić tysiąc.

To jest prawdziwy miłośnik Boga,

Który mieszka z innymi,

Wstaje, je i śpi jak inni,

Daje i przyjmuje na bazarze,

Ale nigdy nie zapomina o Bogu ani na chwilę.

Do poczytania, nie do zapamiętania 😎

Modlitwa jest w moim życiu codziennie, w każdej wolnej chwili. Kontakt wtedy jest bliski, a efekty natychmiastowe, więc skuteczne.To raczej rozmowa: na dzień dobry i na do widzenia, przed posiłkiem i po posiłku, podziękowania za spełnienie chciejstw, prośby o wskazówki na życie itd.

Modlitwa zaraz po obudzeniu to nie musi być coś długiego, wystarczy nawet dzień dobry dobry Boże, i świat wygląda inaczej. Wieczorem to podsumowanie udanego dnia. Wszystko jest takie jak powinno.

Dawno temu, gdy naprawdę nie wiedziałam co robić, powiedziałam tylko: Boże pomóż. A potem wszystko się "samo" zmieniło. Sprawdź czy u ciebie też tak działa.


Wnioski subiektywne:


Modlę się wyłącznie do Stwórcy, bez pośredników. Jak w życiu. Gdy nie miałam pieniędzy na nowe mieszkanie to poradzono mi pójść do dyrektora banku. Tak zrobiłam, a on mi doradził i „mówisz-masz”.


Nie modlę się do kobiet, Nie modlę się do ludzi uznanych przez innych ludzi za świętych. Idę zawsze prosto do Szefa, patrz wyżej 😎


Czasem muszę wymyślać co bym chciała. Zwykle są to modlitwy dziękczynne lub prozaiczne.


Czasem proszę, żeby wszystko układało się znakomicie. To niby takie ogólne, ale Stwórca zna mnie i faktycznie układa wszystko dobrze. Ma też poczucie humoru, bo ja mam i dlatego to doceniam. Wiele razy sama bym tak nie poukładała spraw, jak to robi Bóg - Stwórca, na wyraźne moje życzenie.


Nie modlę się za kogoś, chyba, że na wyraźne życzenie. Wtedy zaczynam modlitwę od słów: „Jeśli jest taka możliwość to proszę Boże pomóż mu/jej”. Czasem ktoś szybko umiera (wypadki), a czasem zdrowieje. Nie przywiązuję do tego ważności, nie wpływam na zaplanowany los innych.


Nie uczestniczę w zbiorowych modłach, bo nie. Nie mam pewności intencji organizatorów.

O skuteczności modlitw już pisałam. Tutaj chciałabym pokazać, że tak jest naprawdę.

Był taki badacz – pisarz Masaru Emoto (zmarł w 2014 r. w wieku 71 lat). W internecie jest sporo o jego doświadczeniach z wodą. Sama sprawdzałam, więc ty już nie musisz. Uwierz mi.

On twierdził, że można zmienić strukturę wody przez modlitwę czy pozytywne myśli wypowiadane do wody. Nauka mówi, że to bajki.

Ja to robię do dziś. Efekty są, nieudowodnione naukowo.

https://masaru-emoto.net/

https://en.wikipedia.org/wiki/Masaru_Emoto

Lubię takich ludzi, którzy robią swoje i nie przejmują się naukowością.

Dlaczego o tym piszę?

Bo człowiek to 60-90% wody. Nikt nie wie dokładnie ile, ale dużo. Więc jeśli się modlisz, myślisz i mówisz pozytywnie to zmieniasz wodę w sobie, uzdrawiasz swoje organy. Wszystko się „samo” robi.

Dźwięk w połączeniu z intencją zmienia strukturę molekularną wody. Przy okazji, człowiek powinien być ostrożny jeśli chodzi o dźwięki, na które się wystawia. Chodzi tu nie tylko o muzykę, hałas, ale słowa wypowiadane przez nas, rodzinę, znajomych i innych.


Przekleństwa nigdy nie wychodziły z moich ust, nie wiem dlaczego. 😎 W moim otoczeniu też nie ma „bluzgających”. Jeśli się trafią to następuje koniec rozmowy, bo nie wiem o czym taka osoba mówi. Wokół się rozjaśnia, jest dobro.🌞

Sprawdź sam te bajki. Lubię bajki 😎


Zawsze pamiętaj o modlitwie o pokój na świecie.

Teraz jest czas, żeby opróżnić umysł i zaapelować do boskości o obecność. Moc Boża jest ogromna.

Bądź czujny i zawsze się módl – Efezjan 6.18

Zaufaj mi. Znajdź swoje własne modlitwy i pracuj.

Nadchodzi wielka fala zmian. Od ciebie zależy jakie one będą.

Sztuczna inteligencja szykuje się do rzucania zaklęć i przyzywania demonów AI will cast spells

„Chociaż Niebo nie woli nikogo, mądry człowiek woli Niebo”

Lao Tzu

Z Bogiem życie jest łatwiejsze. Kieruje moim życiem, podsuwa ciekawe artykuły, żebym miała o czym pisać 😎

 

modlitwa

modlitwa-wg-rs

mantra-i-kolano

modlitwa-panska

modlitwa-o-pokoj

modlitwa-i-zaklecia

zaklecie-ku-dobru

modlitwa-skutki

PS.

Nie piszę tu jak nie mam nic do powiedzenia. A teraz robię przemeblowanie w salonie. Będzie tapetowanie, choć kiedyś się wzbraniałam. Ludzie się zmieniają. 😎😎😎


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz