30/05/2024

Psalm

Obudziłam się o 5:15. Było widno, bo słońce wzeszło o 4:29. Byłam wyspana. Więc co tu robić, pomyślałam. Było bardzo cicho. Mogłam poprzewracać się i zasnąć znowu. Tylko po co, skoro byłam wypoczęta.

Chciałam coś poczytać. Wzięłam ipad i postanowiłam poczytać psalmy. Sporo moich znajomych ostatnio czyta Biblię. Chyba z tęsknoty za czymś mądrym.

Nie będę czytać po kolei. Szukałam coś ciekawego po tytułach. I trafiłam na Psalm 5. Na stronie psalmy.pl. A wszystko jest czarne. 😎


Teraz żałuję, że to przeczytałam, bo przedstawia Boga zupełnie inaczej niż ja go czuję i znam. Musiałam pomodlić się po swojemu, aby zapomnieć i tym psalmie. 😎

Autor tego Psalmu jęczy i prosi Boga o uwagę, Jakby miał coś ważnego do przekazania. Przedstawia prośby i czeka. ??? Nic się nie stanie, bo brakuje energii.

Uważa siebie za sprawiedliwego i dobrego i chce napuścić Boga na swych wrogów – ukarz ich, prosi.

To ma być modlitwa? Bóg jest wszechmogący, miłujący i szanuje wolną wolę. Wiadomo, że nie ma kary dla złoczyńców na tym świecie. Mordercy, pedofile dostają wysokie stanowiska w rządach i organizacjach, jak np. onz. Żyją oni do późnej starości w dobrobycie. Zwykły człowiek nie jest w stanie im zagrozić. Może jedynie nie poświęcać im uwagi i zawsze informować o złu, które czynią. Chroń swoją energię.

Autor Psalmu kieruje się nienawiścią, a nie miłością. Podobnie jak Pawlak i Kargul z ubiegłowiecznego filmu Sami swoi. Zło złorzeczącego trafia do autora. Zamiast zniszczyć koszule czy garnki nielubianego sąsiada, szkodzi sobie. 😎

Zapomnę o Psalmach na jakiś czas.

Zostało mi sporo karteczek ze złotymi myślami do ciastek z wróżbą. Ostatnio nie piekłam. Postanowiłam wylosować jakąś sentencję.


Pasuje, prawda. Wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni i powinniśmy się wspierać. Myślisz, że szkodzisz złu, a szkodzisz sobie. Dobrzy ludzie postępują inaczej. Gdyby ludzie współpracowali ze sobą świat byłby piękniejszy.

Mój Bóg jest mądry, kochający, pouczający i ma poczucie humoru. Spełniał mi niektóre pragnienia w taki sposób, że śmiałam się w jaki sposób je realizował. Nie da się tego opisać.


Kocham ludzi, którzy tworzą takie wspaniałe filmy i memy. Bóg zapłać. Uśmiechnij się. 😎

Moje wszystkie modlitwy płyną z serca i są przepełnione miłością do Boga i jego stworzenia.

 

Było już 9 wpisów o modlitwach. I mogę więcej 😎


modlitwa

modlitwa-wg-rs

mantra-i-kolano

modlitwa-panska

modlitwa-o-pokoj

modlitwa-i-zaklecia

zaklecie-ku-dobru

modlitwa-skutki

7 modlitw-i-wiecej




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz