01/09/2024

Modlą się ludzie

Ostatnio słuchałam audiobooka na YT Blackout Marca Elsberga. Żeby nie nudzić się przy sprzątaniu. 😎


Utalentowany autor i dobry tłumacz. Słucha się jakby się było w opowieści.

Jedna z postaci w sytuacji strachu o bliskich tak się pomodliła:

 

Boże, jeśli istniejesz, pomóż moim rodzicom.

 

Typowe. Niedowiarek w sytuacji zagrożenia, zwraca się do czegoś w co nie wierzy. To jakby ostatnia instancja. Jeśli Bóg nie pomoże to nikt nie pomoże.

Jak trwoga to do Boga. Oczywiście to postać wymyślona, ale pierwowzorów znam wielu. Na co ja zwracam uwagę 😎

Na YT trafiłam na wywiady z różnymi znanymi ludźmi.

Ten z Bieberem był interesujący.


Nie jestem jego fanką, bo to inne pokolenie. Zawsze ciekawią mnie ludzie, którzy zostali w jakiś sposób skrzywdzeni przez system. On ma teraz 30 lat.

W swoim życiu wyczyniał różne zakazane rzeczy. Spływało to po nim.

W wieku 19 lat trafił za kratki, bo ścigał się po pijaku i nie miał prawka.

W 2019 lub 2021 udzielił wywiadu, w którym powiedział jak się modlił w tamtej sytuacji, bo złościł się na Boga, że ten dopuścił do takiej sytuacji.

Każdy jest niewinny, to Siła Wyższa psuje nam los.

 

Jestem jak Bóg. Jeśli jesteś prawdziwy, pomożesz mi przetrwać ten okres odstawiania tych pigułek i tak dalej. A jeśli to zrobisz, ja wykonam resztę pracy. A potem zrobiłem i wtedy od tego momentu było dobrze. Ale nigdy nie wykonałem właściwej pracy. Odstawiłem pigułki, ale nigdy nie doszedłem do źródła wszystkiego.

 

Też postawa roszczeniowa do istoty wszechmogącej.

To biedny, samotny człowiek, mimo, że ma żonę i dziecko. Bije od niego jakiś smutek i pustka. Nie wie do dzisiaj dlaczego brał narkotyki i odwiedzał prostytutki. To na pewno jakaś trauma, głęboko zakopana i strach dowiedzieć się o źródło problemów.

Też miałam taką postawę gdy miałam 30 lat. Mój syn trafił do szpitala z poparzeniami od żelazka. Wtedy też się tak modliłam:

 

Panie Boże spraw, żeby P. wyzdrowiał. Jesteś wszechmogący i możesz to zrobić. A ja obiecuję, że przestanę palić. Proszę, błagam ...

 

Po 11 dniach P. wyszedł ze szpitala, a ja nie paliłam. Do czasu jak poszłam do pracy. Nie dałam rady ze stresem i po 2 latach znowu paliłam. Czasem przypominało mi się, że złamałam obietnicę, ale trudno. Teraz od 25 lat nie palę, bez powodu.

Moc modlitwy jest ogromna. Zawsze działa, czasem w sposób niezrozumiały.

Wiedzą o tym sądy i adwokaci w Szkocji. Można za to pójść do więzienia.


Źródło: https://www.dakowski.pl/o-orwellowskim-koszmarze-anglii-brytyjczycy-maja-dosc-panstwo-ich-nie-broni-lecz-ostro-zwalcza/

Czyż to nie dobra wskazówka dla zwykłych ludzi. Modlitwa działa nawet jak jest wypowiadana w myślach. Jeszcze nie ma czytnika myśli. Myślozbrodnie są tylko w filmach. 😎

O działaniu cichej modlitwy przekonałam się dawno temu. Pisałam o tym na blogu, ale dawno temu. Otóż fizycznie boli mnie ludzka krzywda, zwłaszcza wojny w Afryce. Więc wymyśliłam modlitwę, żeby choć jednego dnia nikt nie zginął, żeby karabiny i pistolety się zacięły. Tylko jednego dnia. Gdy pierwszy raz to robiłam, to na drugi dzień przeczytałam, że faktycznie miała miejsce taka sytuacja w jakiejś wojnie afrykańskiej. Ale krótko. Co jakiś czas modlę się w ten sposób, bo jak zatnie się broń to uratuje się choć jedno życie. A przecież każdy ma jedno życie i to jest wszystko co tak naprawdę mamy. 😎

Każda modlitwa działa, tylko potrzebuje dopalacza w postaci emocji. Beznamiętne klepanie zdrowasiek nie działa. Czasem wystarczy powiedzieć/pomyśleć ”Boże pomóż” i dzieje się magia.

Mam taką książkę z dawnych lat, nie wydrukowaną profesjonalnie. Mam ich więcej, bo w tamtych czasach trudno było kupić coś interesującego w księgarni. Polecam ją dla praktyków, bo teorii jest tylko tyle, żeby wiedzieć po co się coś robi. Ma 72 strony, a wiedzy nadto. 

Emocje są potrzebne by zwiększyć swoją siłę życiową. Można też stosować różne techniki oddechowe, ale to trwa dłużej.

Proszę sprawdź czy mam rację.

Czegokolwiek ci brakuje to się o to pomódl z uczuciem.

Podałam już tyle przykładów modlitw, że każdy wybierze coś dla siebie. Nie potrzeba do tego żadnej religii.

Podpowiem, że im częściej się modlisz, tym mocniejsza jest więź ze Stwórcą i szybciej uzyskujesz to o co się modlisz.

 

modlitwa

modlitwa-wg-rs

mantra-i-kolano

modlitwa-panska

modlitwa-o-pokoj

modlitwa-i-zaklecia

zaklecie-ku-dobru

modlitwa-skutki

7 modlitw-i-wiecej

Psalm nie polecam ale ku przestrodze jak się nie modlić

 

 

3 komentarze:

  1. Afryka to stracony kraj....W pomaganiu Afrykańczykom lubują się Niemcy....Zawsze znajdzie się za nasza zachodnią granicą fundacja, sklep "kolonialny" z przedmiotami wytwarzanymi w Afryce..niby..pieniądze są przekazywane potrzebującym w tym kraju. Ciągle przychodzą do skrzynek pocztowych kartki pt "pomóż Afryce"...etc
    Kiedyś mieszkałam w De i dużo się mówiło w wiadomościach w tv o Afryce, itd...Teraz śledzę na instagramie "Tagesschau" czyli taki nasz "dziennik tv" i zachodzę w głowę po co info(oczywiście o wydźwięku katastrofalnym), że np rozbił się samolot w Kuala Lumpur albo zawalił się dom na drugim końcu świata......Wiadomości-zapachajdziura...nikomu niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam się podpisać...Izabela...pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Nadzieja umiera ostatnia. Oglądałam kilka lat temu filmy dokumentalne o Afryce i zastanawiałam się dlaczego Niemiaszki są tam tak aktywni. Mają w genach złoczynienie. Widok małych dzieci, które na pustyni grzebią w starych komputerach spowodował u mnie pogardę dla milionerów żyjących ze sprzedaży ciągle nowych rzeczy. Pozostaje mi tylko myślenie o zwykłych ludziach tam mieszkających. Bo myślenie jest twórcze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń