16/03/2020

Powiew wiosny

Zbliża się wiosna. W piątek Słońce wejdzie do Barana i będzie wiosna.
A natura nie czeka na sygnał, sama ją czuje i się zastosowuje.
Przyleciał bocian czarny do Klekusiowa.


Do gniazda na drzewie na wprost mojego kuchennego okna przyleciała gołębica. Posiedziała, a potem poleciała. Może za wcześnie na dzieci.


Kwiaty w doniczkach zaczęły kwitnąć. Pięknieją w słońcu.


Dzień pełen spraw do załatwienia. Aż musiałam ładować telefon w dzień. To rzadkość.
Z zakupami dla rodziców będzie problem. Ziemniaki nie mogą być jakie są, tylko konkretny gatunek. Trzeba szukać. Zagrożenie bagatelizują, a przecież to nie wakacje. A może chcą nas wkurzyć, żebyśmy pozwoliły im wychodzić. Ludzie w tym wieku się nie zmienią.

Koleżanka pojechała wczoraj z dziećmi do lasu. A tam pełno ludzi, jak zwykle w Manu. Ludzie nadają chyba na tych samych falach 4G. Musiała wrócić szybko do domu, bo w tłumie, nawet leśnym, jest większe zagrożenie.
Po pogaduszkach z koleżankami usiadłam w domu i ogarnął mnie spokój. Skoro lekarze mówią, że zachorują wszyscy to czym się martwić. Trzeba się przygotować. A może lepiej teraz się zarazić. Potem system się zadławi i szpitale będą pełne chorych.
A potem dostałam taką mapę. 
 

Pomyślałam, że jestem wysoko, a może nawet na szczycie ;) (700), bo czuję się znakomicie. Wyjęłam wahadełko, żeby sprawdzić. Nie miałam go w ręku 20 lat, a ono zachowywało się jakbym używała je wczoraj. Ma zakodowaną pamięć i więź ze mną.
Okazało się, że jestem na 3 poziomie serenity. Jakie piękne słowo. Taka koincydencja. Ktoś powie, że nie można czuć spokoju w tym czasie. A ja mam „dowód”.
U sąsiadów psy przestały wyć. To korzyść z siedzenia w domach. Jaka cisza :)

Jesteśmy świadkami jak stare struktury się walą. Wirus to tylko wyzwalacz. Pogrąży w nicości nie tylko wiele istnień, ale i biznesy. Rozbuchane ego i nieadekwatne zarobki celebrytów i gwiazd zostaną sprowadzone na ziemię. To test człowieczeństwa. Jedni będą płakać nad rozlanym mlekiem i utraconym materializmem, inni okażą się dobrymi ludźmi. I to oni zostaną by budować nowy porządek. To jest nieuchronne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz