08/03/2020

Dzień Kobiet

Piękny dzień, pełen niespodzianek.
Życzenia dziś przyjmowały kobiety. Prawdziwe. Dzień transwestytów jest 20.11.
Co jest takiego w kobietach, że mężczyźni zapominają o swoim testosteronie i udają kobiety? Draq Queen chcą jawnie chodzić w szpilkach, a inni myślą, że jak sobie zrobią cycki, makijaż i założą perukę to będą kobietami. To jest niemożliwe. Ale z zazdrości człowiek jest gotowy na wszystko.


Kolejny rok nie dostałam rajstop. Nie tęsknię, bo zużywam hurtowo skarpeteczki. Chodzę wyłącznie w spodniach. Dostałam dzisiaj z życzeniami sezonowe kwitnące kwiatki i słodycze. I dobrze, chodzi o symboliczne podarunki, a nie wypasione spersonalizowane prezenty. Jedni muszą coś przynieść oprócz życzeń, inni wysyłają mejle lub dzwonią. Ważna jest pamięć i parę dobrych słów. Życzenia dostałam też od innych kobiet i wzajemnie. Trzeba doceniać siebie nawzajem.

Ucieszyła mnie wiadomość, że w niedzielę otwarto warszawską galerię i w sklepach pracują właściciele. Bunt to moje czwarte imię. Po 10 minutach od otwarcia pojawiły się kontrole.Posprawdzali papiery i obsługę kas fiskalnych. Jakby to było coś trudnego. Fajna sprawa. Zamiast refleksji nad przepisami - kontrola.
Polskość to umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji. I dzisiaj mieliśmy pokaz. A na co dzień obserwuję kolejną cechę, tzn. łatwość manipulacji i polaryzowania. Wystarczy napuścić jednych na drugich i już jest o czym pisać. Tylko dlaczego ludzie dają się tak łatwo manipulować. Przecież zawsze chodzi o dostęp do koryta, o nic więcej.

Mali ludzie tworzą prawo przeciw ludziom, a nie mają świadomości, że wszystko się zmienia. Prawo ludzkie można zmienić, nic nie jest wieczne. To jak ze zmianą czasu. Słońce wstaje o własnej godzinie i zawsze zmierza do nocy. Człowiek może zmienić dzień w noc, ale natury nie da się oszukać.

Księżyc prawie pełny, brakuje mu 1,5%. Fotki od 17:50 do 8:18. Jutro pełnia.


Przejrzałam wszystkie kamery on line i nie znalazłam ani jednej osoby w masce na twarzy.
W sklepach wykupiono najtańsze mydło w kostkach.
Drogi zakażeń przedziwne. Zachorują ci co się boją. Bo strach ma wielkie oczy i niszczy zdrowy rozsądek.

Wszystkiego najlepszego Kobietom 💏👸🍷🍸🍹🍺🍻🍨🌷🌺🌻🌼🍀



2 komentarze:

  1. Wprawdzie dzień później, ale mnóstwo dobrego Ci posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy dzień jest dobry na dobre słowo. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń