31/01/2014

Odwiedziny

Obudziłam się rano. Spojrzałam na zegarek. Była 5.55. Zamknęłam oczy i zasnęłam.


Byłam w mieszkaniu moich rodziców. W okno zapukał mężczyzna, a to było IV piętro. Spojrzałam na niego, a on przeniknął do pokoju. Czegoś ode mnie chciał, chwilę rozmawialiśmy, a potem on poszedł do innego pokoju. Gdy tam poszłam za nim to zobaczyłam, że rozkręca lampę, jakby chciał coś z niej zabrać. Wygoniłam go. Potem byłam w innym mieszkaniu i zaczęli przychodzić różni ludzie. Bo ja im miałam coś powiedzieć, doradzić, objaśnić. Cały czas mówiłam do nich, ale pojedynczo. Nawet nie umiem opisać tych osób, bo było ich bardzo dużo. One nawet nie przychodziły, a wnikały do pokoju, jak jedna odeszła to wpływała inna. Czułam, że mi to pomaga. Nie mam pewności czy wszystkie te osoby były żywe. Na jawie też wiem jak rozmawiać z ludźmi, jakie zadawać pytania, żeby dowiedzieć się co im leży na sercu lub wątrobie ;)




Potem znalazłam się w lesie. Na ziemi nie było krzaków tylko kawałki kory brązowej, drzewa były bardzo wysokie, nie było widać koron, więc nie wiem jaki to las. Było dość widno. Ze wszystkich stron zaczęli przychodzić do mnie różni ludzie w różnym wieku. Raczej było ciepło. Pomyślałam, że nie dam rady z nimi rozmawiać równocześnie. Zobaczyłam domek drewniany. Więc wzięłam za rękę małą dziewczynkę i zaczęłyśmy biec. Gdy wpadłyśmy do domku, usiadłyśmy na podłodze w kuchni. Ci ludzie zaczęli strzelać do drzwi, a wcześniej nie widziałam u nich broni. Drzwi zaczęły prześwitywać od dziur po kulach, a ja zaczęłam myśleć jak rozwiązać ten problem. Może do nich wyjdę sama, bez dziewczynki. I wtedy się obudziłam. Była 7.12.


A oto dzisiejsze słoneczko o godz. 11.



Dzisiaj o 17.00 zaczyna się Rok Drewnianego Konia – Jia Wu – Magiczny Koń – Koń w Chmurach.




Koń symbolizuje zwycięstwo, siłę, szlachetność, radość, piękno i przede wszystkim Wolność. To będzie dobry dla mnie i dla ciebie rok. Proszę założyć coś czerwonego na szczęście i oczekiwać najlepszego. Koniecznie wyjdź z domu, chyba, że chcesz siedzieć cały rok w stajni. W tych dniach 100 mln Chińczyków odwiedza swoje rodziny. Jeśli ktoś ci zaproponuje interes życia, to uważaj, żeby cię koń nie poniósł na manowce. Będzie się działo. A Ty myśl samodzielnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz