22/01/2014

Dream Baby Dream

Poniedziałki są trudne. W weekendy wyłączam telefony i nadrabiam przerwę na łączach. Ale mejle dochodzą i mnie poganiają. W pracy rozdałam tyle energii ile mogłam, musiałam tłumaczyć że białe to białe. Ile ja się nagadam. Ale ludzie tego potrzebują. Myślałam, że szybko zasnę, a tu niespodzianka. Rzadko mi się to zdarza, ale nie chciało mi się spać. Wstałam, napiłam się wody, potem przeczytałam kilka kartek książki, potem podlałam kwiatki Pou i ciągle nie chciało mi się spać. Gdy położyłam się z nogami na poduszce i nic, to włączyłam radio, a tam usłyszałam: żegnamy się z państwem kołysanką. I zabrzmiała muzyka, która była niewiarygodna. Organy mnie powaliły, a słowa: "dream baby dream, come on and dream baby dream ..." dotarły do mojego serca i mnie uśpiły.



Pomyślałam, że po takim utworze można tylko umrzeć i zasnęłam. Wybrzmiał w idealnym czasie. Rano się obudziłam ze słuchawkami w uszach i nie umarłam ;) Cały dzień "chodził" za mną ten utwór. Bez przerwy mruczałam, podśpiewywałam i poczułam nieopisaną radość. W pracy kto wchodził do pokoju to stwierdzał: jak tu pięknie pachnie, co to za zapach? Dezodorant mam ten sam, perfumy od miesiąca te same (prezent od byłego). Było to coś nieokreślonego, bo nikt nie umiał powiedzieć nic konkretnego.



Pomyślałam, że to zapach szczęścia :) Ja po prostu weszłam w rezonans z tymi dźwiękami, a one mnie "naprawiły". Od wieków znana jest muzykoterapia. Widocznie była mi ona potrzebna. Często stosuję mruczenie, które kieruję do wnętrza, żeby dźwięki rozbiły ewentualne blokady. Dużo lepiej potem człowiek funkcjonuje. Jestem taka lekka i radosna. Czyżby na pewno było tak zimno?


Słowo DREAMMMMMM brzmi jak OM i jest bajkowo, bo znaczenie ma piękne, tak samo jak LULLABY, AMAZING czy KWINTESENCJA.


Niezbyt przepadam za coverami, ale wykonanie Bossa jest nieziemskie. Najlepsza jest prostota i energia prosto z serca.


Pierwszy wykonawca to Alan Vega z zespołu Suicide (co to za nazwa! Samobójstwo). Jak dla mnie to psychodelia. Nie ma rezonansu.



A tutaj tekst utworu http://tiny.pl/q58t4


Piękny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz