20/05/2024

Mózg

Jak pracuje mózg człowieka? Czy ktoś wie?

Z polecenia zainstalowałam sobie apkę literalnie. Dla treningu mózgu. Mam dużo więcej czasu w życiu bez telewizora.

Gra polega na wymyśleniu pięcioliterowego słowa. Na dzień jest jedno słowo. Dla wszystkich takie same.

Znam osoby, które zgadują słowa codziennie. Inaczej pracuje mózg rano, a inaczej wieczorem. Co kto woli.

Nie można oszukiwać. W jaki sposób wpadłam na właściwe słowo? Nie mam pojęcia. Zwykle potrzebuję 4 prób. Jest wiele słów, które różnią się tylko pierwszą literą. Potrzeba trochę szczęścia.

Nie ma żadnych nagród. Fajnie 😎

Mój mózg pracuje bardziej lewą półkulą, tą logiczną.

Mam umysł ścisły, logiczny. Staram się, aby była równowaga. Nie jest łatwo. Prościej jest zajmować się tylko sztuką, lub tylko rachunkami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz