08/04/2020

Luna

Nic nie jest tym co się wydaje.

Wczoraj dostałam kilka mejli, że mam patrzeć w niebo bo będzie różowy księżyc. To patrzyłam.

godz.23:03 99,9%

Gdyby nie noc nie wiadomo byłoby, że to księżyc. Za każdym razem były refleksy. Nie udało się zrobić dobrego zdjęcia.

Dzisiaj księżyca jest już mniej. Wyglądał tak:

 
 godz. 22:01 99,2%

Księżyc nie ma koloru, ani poświaty różowej. Nie jest różowy, ani innego koloru. Albo ja mam słaby wzrok. Czy te nazwy mają jakikolwiek sens?
Księżyc w pełni udaje słońce. A przecież najciekawszy jest jako rogalik. Z niczym nie można go wtedy pomylić. Dlatego jest źródłem inspiracji.

polski artysta Tomasz Sętowski

A potem ta inspiracja jest kolejną inspiracją, np. dla Dubaju.

Podczas pełni słońce i księżyc są naprzeciwko siebie, jak wojownicy. Kto wygrywa? Księżyc to słońce nocy. Nawet nie ma własnego światła, tylko świeci światłem odbitym.
Czas po pełni, 2-3 dni, to dobry czas na pozbywanie się wszystkiego co zbędne. Można zacząć dietę, bo przed pełnią tyjemy z niczego. Pozbędę się starych torebek, których nie używam, tylko przekładam przy każdym sprzątaniu. Pora zrobić miejsce na nowe.
Możemy pozbyć się destrukcyjnych myśli, albo wyrzucić wszystko co na hamuje i nie pozwala iść do przodu po sukces.
W tych czasach ludzie myślą by przetrwać. Nie rozumieją co się dzieje, bo u nich nic się nie dzieje, wszyscy zdrowi.
To czas nauki i wyciągania wniosków. Wykorzystaj go dla własnego dobra.

polski artysta Tomasz Sętowski



Nadal nie znam nikogo, kto by znał kogoś, kto by był zarażony.

Marcel Proust, autor powieści „W poszukiwaniu straconego czasu” powiedział:

Lata nieszczęścia najwięcej mnie nauczyły,
lata szczęścia były zmarnowane.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz