01/04/2019

Pajęczyna i Pas Oriona

Kolejny piękny dzień. W słońcu coś się srebrzyło. Spojrzałam. To pajęczyna. W mieszkaniu. W miejscu, które wczoraj gruntownie posprzątałam.


Oczywiście zniszczyłam ją. Nie może być w mieszkaniu i to w salonie. Trochę zostawiłam na bucie Barbie, na dowód. :) Szybki ten pajączek, pracowity.
Zapytałam googla jak się pozbyć pajęczyny. Pierwsze zdanie porad to „w domu, w którym są pająki jest szczęście”. No bo jak jest pajęczyna to są pająki. Kto pisze takie bzdety. Co ma szczęście do pająków. Jest prosta zależność: pająki – muchy. Masz jedno albo drugie. Mieszanie do tego szczęścia wiele mówi o autorze. A mianowicie to, że nigdy nie był i nie będzie szczęśliwy mając takie poglądy. Założenie jest złe. Szczęścia nie może ci nikt dać, nikt cię nie może uszczęśliwić. Jeśli na to czekasz to prędzej nabawisz się depresji niż zaznasz szczęścia. Jedzenie też cię nie uszczęśliwi, bo jak nie można zjeść zdrowia to nie można i szczęścia. A podobno jedzenie alg czy innych glutów jest dobre. ;)
Błagam, pomyślcie ludzie trochę. Szczęście możesz sobie wziąć z półki i być szczęśliwym. To jest wybór. Tylko i wyłącznie. Dlaczego nie jesteś szczęśliwy? Bo życie nie kręci się wg twojego widzimisie? Przyjmij to co masz, doceń to, bądź wdzięczny. A reszta sama przyjdzie.
Na pająki są kasztany, żołędzie, cytryna i mięta. Położyłam kasztany, bo miałam je pod ręką. Są wyschnięte, więc nie zadziałają, miałam je wyrzucić.
Chyba jednak wole pająki od muszek. Więc pogodzę się z pajęczyną.
Internet jest dobry. Patrzę w niebo i widzę gwiazdy. Niektóre znam, niektóre nie. 
Trzeba się przyjrzeć, żeby zobaczyć. Albo powiększyć.

Wystarczy zajrzeć do aplikacji, ustawić strony świata i już wszystko jasne. Fotka się udała, widać w środku pas Oriona, na górze Betelgezę, a na dole Rigel. Po lewej był Syriusz, ale się nie załapał. Musiałabym zoomować i nic nie byłoby widać. Na samej górze, niewidoczni są moi dobrzy znajomi, prawie rodzina – Kastor i Pollux, w Bliźniętach. 👬 To wszystko na zachodnim niebie, utuli mnie do snu. 😎🌟🌠
Gdybym żyła w Średniowieczu nie miałabym pojęcia na co patrzę. Musiałabym iść na studia, uczyć się astronomii, albo szukać kogoś kto wszystko wie. Żyję w pięknych czasach, wiedza jest na wyciągnięcie ręki. Tylko czerpać do woli. 
Kocham to życie. 💋

4 komentarze:

  1. witaj mieszkasz w uk czy w polsce pewnie się i tak nie spotkamy? W swoim wnętrzu moim, czuję że dobrze mi z własnym sobą,a jednak no wiesz dzisiaj poszukuję coś na temat liczby 101 choć wiem o niej wszystko na prawdę wszystko. Nie możesz być z systemu matrixa tylko z rodu 144tyś. z apokalipsy jana 12:5 i mateusza 24:40 coś wspaniałego że znalazłem się tutaj ogólnie nie piszę w google to będzie 1 raz a więc napisałaś 888 wpis na tym blogu. Skopiowane z poprzedniego mamy w tym roku właśnie 888lat dekretu watykańskiego który wskoczy na 889 a zdarzenia z francji to zapowiedz tego co czeka ludzkość w 101 latach za rok w 2020 mateusza24: o zimie i sabacie a dokładnie 25.01.2020 mowa jest na kanale youtube Bladtv https://www.youtube.com/watch?v=N8NALfr-V70 6 minuta... dzisiaj natomiast przypada kasowanie 10/dziesiecio cyfrowego kodu gps 6 kwietnia dzisiaj jest 96 dzień roku 2019.04.06 =22 najwyższa liczba duchowa tak jak 11 jednak zastanawia mnie czy to dzisiaj czy jutro lub za dokładnie rok?? obym się mylił i za rok wszystko jest możliwe!? :D . W filmie https://www.youtube.com/watch?v=Yznyc62RMPY 41:10 do 12sek mowa o tytule złodziej w nocy na kosiarce jest liczba 96 lub 69 osobiście wiem że to 96 dzisiejsze rozpoczęcie. pisanie tutaj niejest bezpieczne bo hybrydy i podgryzacze będą mieć wszystko na tacy. A możliwe że będą mieć kiepski dni i niech tak będzie ja i może ty poczujesz się lepiej jak po zjedzeniu ciasteczka:D:P ... polecam mroczną wieżę i pozostawieni 1 z 1999r. jak i czasy ostateczne 2014 choć możliwe że to znasz ?? masz może długie włosy do pasa choć nie wiem tego to przypuszczam że masz a ile masz lat tego nie wiem ja mam 32 a moja liczba urodzenia 32:P znam swoje pochodzenie i ona oznacza 6 na 7 znam dokładną godzinę pochwycenia lecz to zostawię dla siebie. dzisiaj będę czytał twój starszy blog Akurat dzisiaj przez 6 lat nie natrafiłem na podobnego do siebie powiecmy że królewska tv i tajemity na yoyutbe to nie to samo z ciekawości masz męża ogulnie ja jestem zaręczony z Bogiem na wesele w jednym z wersetów jako oblubienica w innym jako chłopczyk... będę odwiedzał twuj blog będzie mi sprawiał dużo radości a jeśli się wstydzisz napisać o sobie na mojego gmaila lub odpisać mi to pomyśl o mnie w myślach a ja odczytam to możliwe że tak będzie i ja o tobie pozytywnie pomyślę taka wymiana nic nie kosztuje a zachwieje częstotliwościami w wszechświecie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. dodam bo chcę byś wiedziała że jestem Veganinem a moim mentorem ze się tak wyrażę jest Piotr Listkiewicz na Youtube.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki wspaniały dzień za rok może być jeszcze lepiej http://kalendarz.livecity.pl/wschod-slonca/kwiecie%C5%84-2019/Warszawa pozdrawiam maciej

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam w PL i raczej nadajemy na innych falach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń