07/04/2019

Sen o kaloszach

To sen z 3/4 kwietnia 2019. Zupełnie nie miałam kiedy wejść i zapisać ;)

Śniło mi się, że byłam z kimś przed domem na trawniku. Było pochmurno i padał deszcz. Ten Ktoś powiedział, żebym założyła kalosze, bo pada. Patrzę, a to białe kalosze. Pomyślałam, że to nie mój świat, bo ja mam kolorowe kalosze, które kiedyś dostałam. A poza tym, to w moim świecie nie pada deszcz jak mam gdzieś wyjść. Tak to sobie ustawiłam.
No i te kalosze sobie stały, a ja na nie patrzyłam. Nie założyłam ich. Obudziłam się.


Kiedyś miałam białe kalosze, które potem zrobiły się ecru, ze starości. Wyrzuciliśmy je.
Wg sennika kalosze zwiastują smutne dni i nawet pogoda nie będzie najlepsza.
Ostatnio mam dużo spraw do załatwienia, muszę ogarnąć je logistycznie. Chwila nieuwagi i pojawiają się sny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz