21/04/2019

Sen z okrągłym stołem i karlicą

Mówisz - masz. Kolejna noc, kolejny sen.

Byłam w jakimś dużym pomieszczeniu. Siedziałam przy okrągłym stole. Przy tym stole siedziały same kobiety, chyba ze 12. Rozmawiałyśmy. Na stole nie było jedzenia, może jakieś picie. Przy tym stole się rozmawiało. A właściwie dowiadywało się o sobie. Światło padało na jedną kobietę, a reszta mówiła co o niej można powiedzieć, jaka jest, jak może postępować dla własnego dobra. Taka burza mózgów. I światło padło na kolejną osobę. Była to karlica. Taka jak w filmach CSI LA, czy nowy Mac Gyver. Zamurowało mnie, nie spodziewałam się takiego widoku. Okazało się, że to ja mam zacząć i powiedzieć o tej osobie co mi przychodzi na myśl. Ta pani powiedziała, że jest spod znaku konia. Spytałam w jakim to czasie. A ona odpowiedziała, że to maj i czerwiec. Ta informacja zupełnie nic mi nie mówiła. Koń i karzeł to się kłóci. Próbowałam coś o niej powiedzieć, ale nie mogłam znaleźć słów, nic mi nie przychodziło na myśl. Chciałam opuścić to miejsce, bo ja się do tego nie nadawałam.


Obudził mnie budzik o 6:30. Nie można się spóźnić na proszone śniadanie świąteczne.
Ten sen mnie zastanowił. Jest w nim kilka symboli, które trudno ze sobą połączyć. Pozornie.
Okrągły stół występuje w wielu sytuacjach. Jest symbolem równości jak u króla Artura. Każdy ma prawo głosu, wszyscy są traktowani jednakowo. Okrągły stół to też hasło – posiedzimy i pogadamy, a zrobimy co chcemy. To taka zasłona dymna. Jeśli taki stół jest bardzo duży to nie da się przy nim rozmawiać. Na 12-15 osób to akurat, jak we śnie.
Kolejny symbol to karlica. Nie karzeł jak w Grze o Tron. Karlice w cytowanych serialach sensacyjnych są szefami jednostek. Są najważniejsze, wszyscy muszę słuchać ich rozkazów.
Zupełnie inaczej jak w przeszłości. Karły występowały w cyrkach, były śmieszne i złośliwe. Nikt nie traktował ich poważnie. A przecież to są niscy ludzie, ale ludzie. Jak to fizyczność determinuje postrzeganie.
Koń występuje w zodiaku chińskim i określa się tak ludzi urodzonych w konkretnym roku, a nie miesiącu. Wg profesjonalnej chińskiej astrologii osobowość i życie człowieka są bardziej uzależnione od godziny urodzenia niż od roku. A koń jako zwierzę bardziej imponujące odpowiada za godziny od 11:00 do 13:00. W tym czasie słońce jest najsilniejsze i widziano wtedy tylko stojące konie. Reszta zwierząt kładła się by odpocząć. Jest tu sprzeczność z karłem, który jest niższy od większości ludzi. Wzrostem jest bliższy dzieciom, a nie koniom. A może to wskazówka, że nie zawsze niepozorny człowiek nic nie znaczy. Wystarczy porozmawiać jak równy z równym, jak przy okrągłym stole.
Dziwny ten sen. To wszystko przez pełnię. Winny zawsze się znajdzie. 😎🐎🌞

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz