29/04/2019

Wystarczająco godny geniusz

Ale wymyśliłam tytuł ;) To żart.
Prawie 5 lat temu (jak ten czas upływa) pisałam o żółtych karteczkach tu yellow karteczki

Karteczka wypłowiała, pogniotła się i ją wyrzuciłam. Spełniła swoje zadanie. Nie żałuj, że coś odchodzi, taka kolej rzeczy na tym świecie.
Teraz kolej na nowe karteczki i nowe słowa, które zmieniają życie, postrzeganie i rzeczywistość wokół.

Ludziom ciągle czegoś mało. Nie są zadowoleni z tego co mają. Jeśli ciągle myślą o tym czego im brak to świat im to daje. Czyli nic, a nawet zabiera. Od dawna wiadomo, że ci co mają będą mieć więcej, a ci co nie mają nic zostanie im zabrane wszystko, będą klepać biedę.
Zmień swoje myślenie o tym co masz. Jeśli czegoś chcesz to najpierw zmień myślenie, a potem oczekuj najlepszego. To trochę potrwa, jeśli nie masz wprawy. A co masz innego do roboty?
I tak twoje myśli błądzą bez przerwy. To daj im pożywkę i wykorzystuj dobre słowa.

Karteczka zawisła na lodówce. A lodówka pełna, ciągle. Albo za dużo kupuję, albo mniej jem. Raczej to drugie, bo nie jestem fanką jedzenia. To tylko dodatek do życia, a nie sens życia.
Skup się na dobrobycie, a nie na braku.
Wystarczająco” to tylko hasło, które musi zostać rozbudowane. Nie wiem jak to zostanie przetłumaczone, ale wystarczająco to znaczy „mam i się cieszę, że mam”. Nie znaczy to, że mam dość – enough. Gdy matka nakłada dziecku jedzenie, a dziecko mówi dość, to znaczy dokładnie „nie chcę więcej, bo mam dość, nie wcisnę więcej papu, bo zwymiotuję”. To moje przeżycia z dzieciństwa ;)
Słowo wystarczająco znaczy, że jestem zadowolony z tego co mam, bo mam. Mam wszystkiego pod dostatkiem.
Mam wystarczająco dużo pieniędzy - nigdy nie wydawaj pieniędzy do zera. To nie konto bankowe z debetem. W portfelu zawsze musi być jakiś pieniądz. Tak programują się bogacze i ciągle kasa do nich płynie.
Oczywiście możesz powiedzieć sobie, że masz dużo kasy. Ale to trudne do przełknięcia dla twojej podświadomości. Gdy myślisz, że masz wystarczająco to znak, że jesteś zadowolony i przyjdzie więcej.
Mam wystarczająco miłości.
Mam wystarczająco zdrowia. 
Przecież nie umierasz, to czym się martwić. Zamartwianie się i użalanie się nad sobą przyciąga smutek.
Mam wystarczająco szczęścia.

Mam wszystkiego pod dostatkiem.

Mam wystarczająco dużo inwencji, żeby wymyślać jeszcze więcej rzeczy, które mam.
Jestem wystarczająco piękny, mam dość pewności siebie.
Mam wystarczająco dobry nastrój. Teściowa właśnie wyszła, nie podniosła mi ciśnienia.
Mam wystarczająco kreatywności, która przydaje mi się w pracy i w życiu.
Wymyślaj własne zdania z użyciem magicznego słowa: wystarczająco.
To świetna zabawa.

Kolejne słowo to godny.


Przyda się każdemu. Obserwuję teraz wiele młodych osób, które myślą, że nie są godni czegoś.

Zresztą w kościele każą powtarzać: Panie nie jestem godzien … Tak się programuje posłuszne stado owiec. Nie jesteś godzien to nie będziesz miał nic.
Znam dziewczynę 28 letnią, która wychodzi za mąż ze strachu, że nie trafi na miłość. Związek nie przetrwa, bo koleś chce służącej, zabiera całą kasę i bierze kredyty. Ona uważa, że nie jest godna miłości. Nie zasługuje na prawdziwą miłość (to tylko chemia ;))
Jeśli czegoś nie mamy to uważamy się za niegodnych tego.
Jestem godna miłości - powtarzaj. Zauważysz, że szyja ci się wyprostuje, jesteś wyższa, patrzysz na świat z optymizmem, masz błysk w oczach. Jednym przychodzi to naturalnie, inni muszą trochę nad sobą popracować. A czym jest życie jak nie pracą nad sobą.
Jestem wart swojej ceny – mówią piłkarze i kupują ich drogie kluby, jak rzeczy. Wszystko co powstaje na fizycznym świecie najpierw zostało wymyślone.

Zasługuję na nowe auto.

Zasługuję na kochanego i kochającego człowieka (nikt konkretny).
Zasługuję na czułość (mąż sam z siebie taki będzie).

Ludzie odmawiają sobie przyjemności, bo myślą, że na nią nie zasługują. Muszą uczyć się całe dnie, pracować ciężko, a przyjemności będą kiedyś, czyli nigdy.
Ostatnio byłam bardzo zajęta. Zadzwoniła siostra, że ma bilety do teatru. No wiesz, jestem zajęta. Ale potem powiedziała, że to balet, a dla mnie to wystarczy, żebym się zgodziła natychmiast. Potem nawet niedługo odpracowywałam tę chwilę przyjemności. Samopoczucie bezcenne. Trzeba sobie robić takie rzeczy jak się pojawiają. Nagradzaj się, świat istnieje po to, żebyś był szczęśliwy, bo na to zasługujesz.
Jesteś godzien wszystkiego co cię spotyka.

Ostatnie słowo na dziś to geniusz.

Dla mnie to trauma. Połowę mojego życia ojciec wyzywał mnie od głąbów. I ja tak o sobie myślałam. Ciągle popełniałam małe i duże błędy. Bo tak byłam programowana. Musiałam studiować, potem uczyć się podyplomowo, potem niezliczona ilość kursów różnych branż. Teraz też zapisałam się na kurs przez internet. Były już 4 lekcje, a ja nie rozwiązałam żadnego testu. Nic to. Czy ja nie jestem wystarczająco dobra, czy ja nie jestem godna pochwał? Nie jestem geniuszem, ale nie muszę siebie jeszcze dołować. Trzeba się pilnować. Zawsze jak podawałam coś na stół to mówiłam co mi się nie udało i jakie to danie powinno być. Wydawało mi się, że będę uczciwa jak to powiem. Nic bardziej mylnego. Teraz nic nie mówię i wszyscy są zadowoleni.
Programowanie negatywne niszczy pewność siebie, sączy w duszę jad niepewności i przyciąga nieszczęścia.
Robię wszystko najlepiej.
Jestem genialna.

W sobotę jechaliśmy przez miasto samochodem. W centrum dużo patroli policji w pełnym uzbrojeniu. Czyżby jakiś mecz?

Nie, to marsz ludzi, którzy mają niewystarczająco uwagi. Garstka ludzi postawiła na baczność policję, bo muszą powiedzieć wszystkim, że oni kochają się z innej strony. Wszyscy zasługują na miłość, ale oni wzbudzają niechęć. Nie zmusi się innych do akceptacji zachowując się wulgarnie. Maszerowali samotnie w asyście policji, ale nie było gapiów, nikt ich nie obserwował, nie klaskał, nie krzyczał. Gdyby nie zamknięte ulice, policja i kamerzyści nikt by o tym nie wiedział.
Nie tędy droga. Czegoś im brak.
Ciekawe, że dużo było kobiet w policji. Były zamaskowane, ale to widać po zachowaniu. Jak na ich życie wpływa taka praca? Czy warto?

Gdy skupiasz się na słowach z żółtych karteczek, to świat ci się kłania i daje ci to co chcesz. Spróbuj. Będą się działy cuda. Tak będą to postrzegać inni, bo przecież nie ma cudów, to tylko twoja praca.
Świat to iluzja. Stwórz sobie własną rzeczywistość. Małymi krokami. Przygotuj się na dobro.


5 komentarzy:

  1. piękne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Użyłabym innych przymiotników, jak: pożyteczne słowa, właściwe, praktyczne, skuteczne, dobroczynne dla zdrowia i szczęścia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tekst, z wielką przyjemnością zatrzymałam się, żeby go przeczytać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i pozdrawiam.
    Niespodzianka, że ktoś tu zagląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądam przecież od dawna :) Cieszę się, że jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń