07/04/2019

Sen o hasłach

A właściwie sen o zdradzie haseł.
Pojawił się w nocy z 5/6 kwietnia 2019 r.
Siedziałam z moim synem. Pokazywałam mu wszystkie hasła, które mam i używam do różnych celów. Podałam hasło do smartfona (mam też na linie papilarne), do tabletu rysunek, do banku, na fora, blog, pge, pgnig, play i masę innych. Wszystkie miałam zapisane. Haseł było dużo, bo rzadko się powtarzają.
On siedział i z uwagą je wprowadzał, zapamiętywał. Spokojnie, jakby to była zwykła rzecz.


Gdy się obudziłam to zdałam sobie sprawę, że używamy tylu haseł i po co. Jeśli ktoś zapragnie udawać nas, to sobie poradzi. Jest tyle algorytmów ułatwiających zaglądanie do zamkniętych miejsc w internecie, że szkoda na nie czasu.
Na niektóre strony trzeba mieć hasło, bo się nie wejdzie.
A syn akurat teraz przyleciał. Nie podałam mu żadnych haseł w realu 😍

Swoją drogą ustalanie i zmienianie haseł tworzy złudzenie bezpieczeństwa. Nie jest bezpiecznie nigdzie. W naturze bezpieczeństwo też nie istnieje.
Wg sennika "zdradzenie we śnie jakiegoś hasła, jest ostrzeżeniem przed niewłaściwym postępowaniem. Gdy wyjawiasz we śnie jakieś hasło, to znak, że wygadasz tajemnicę kogoś bliskiego osobie o złych intencjach."
Niestety nie umiem być superszpiegiem, bo nie umiem utrzymać tajemnic. Na krótko tak, ale potem czujność wygasa i mogę niechcący coś powiedzieć.

Dzisiaj rano zrobiłam sobie test test-czlowiek-android-czy-kosmita

Zdradzam co mi wyszło. Nie mam tajemnic ;)



Tak, przyznaję się. Od dawna to podejrzewałam. A teraz wiedzą wszyscy. :)
Lepiej być kosmitą, niż maszynką.

Czy komuś wyjdzie,m że jest człowiekiem?

Pozdrawiam 👽

7 komentarzy:

  1. Witaj w nowym miejscu Bajko droga:) Cieszę się, że jesteś i będę mogła do Ciebie zaglądać, co zawsze czyniłam z dużą przyjemnością. Wprawdzie wśród tych 12 osób zapisanych do newslettera mnie nie ma lecz uwierz, zaglądałam czasem nawet zostawiając ślad.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych 12 to pewniacy :) dostawali powiadomienia. Nie miałam wglądu kto to. To system. Teraz nic nie wiem.
      Zanim ogarnę ten format to trochę czasu upłynie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jesteś kosmitą! a co do zgrzytów tam daleko to bym podgłośnił odbiorniki o godz. 18:00 25 stycznia 2020r. 4 dni po 101lat traktatu wersalskiego :P...

    Witamy na planecie Ziemia! Mamy nadzieję, że ty i twoi bracia przyszliście w pokoju. Żyjcie długo i szczęśliwie. Tylko nie w pobliżu naszego domu i ogólnie z dala od planety Ziemi. moja nauka nie jest z tego świata jakby co to koleś ja 4 komentarze z lalkami zaznaczałem bez zastanowienia czyli 2 osoby lecą na k-Pax z rużnych stron świata jeszcze pozostało 139998 tyś wybranych i wykupionych 5 kwietnia księga daniela 12 1290dni od 2015.06.26 + 1290= 2019.01.06 i plus 455 dni to 5 kwietnia niedziela czas start jeśli dodamy 4+5+5=14 , 14 tydzień ostatni dzień niedziela zaraz po wojnie na szwajcarie iran izrael itp. więcej w komętarzach pod lalkami hybrydy gadzie właśnie dostają skręto scisku w umysłach że ktoś z lśniących to wie mroczna wierza,pozostawieni 1999 na youtube cda itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem kosmitką.
      Więc uważaj. Kosmici nie muszą być mili jak zostaną wyprowadzeni z równowagi.

      Usuń
  3. 1290+1335 koniec tej makabry dla wszystkich od 2019.01.06 +455dni to 5 kwietnia 2020r. A kto wytrwa do końca ten będzie zbawiony, pozostawieni co czipu nie przyjmą jeszcze raz 1945.01.28+ 70 lat z księgi Daniela = 2015.06.26 +1290 dni 2019.0106+ 1335 dni 2022.09.23 tyle biblia ma wersetów 22 ... 22 hromosomy +1 23 kosmita x2 46 itp nr.23 film nie polecam lecz dla poszukujących prawdy szkołażycia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. na tym blogu zastanawiające 2019/22 hmmm. miłość na odległość czemu nie w niebie może się spotkamy lub nie ? kto to wie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. 60 i 60 =120 co oznacza idespac jutro się zobaczy moze 12 pokoleń 120/ 1 2 = 3

    OdpowiedzUsuń