24/01/2011

Prószy śnieg

Włączyłam dziś rano tv, żeby szybciej się obudzić. To był program śniadaniowy na TVP 2. I zobaczyłam prognozę pogody. Drukowanymi literami było napisane, że "jutro będzie pruszył śnieg". Nie wierzyłam własnym oczom. Kogo zatrudniają w tej tv. Nie ma dnia, żeby na pasku na dole ekranu nie było błędów. W każdym edytorze jest program sprawdzający pisownię w wielu językach. Czy piszący na pasku o tym słyszał? Czy ci ludzie nie zdają sobie sprawy, że to ogląda dużo osób. Nic dziwnego, że na wielu stronach i forach można potem oglądać wiele słów z błędami. Czasami ktoś zauważy błąd i poprawi. Ale nie w tvp 2. O godz. 10.19 znowu na ekranie wielkimi literami super wiadomość: miejscami popruszy śnieg.


Chciałam zawiadomić, że u mnie już PRÓSZY ŚNIEG i jest ślicznie.


winter snow


źródło:totaltheater.com


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz