19/01/2011

Krzywy Księżyc

Kilka nocy temu niebo było bezchmurne. Ewenement w ostatnim czasie. Księżyc wyglądał jakoś inaczej, był przekrzywiony w prawą stronę. Gdy uczyłam się rozpoznawać fazy księżyca to wyglądał jak literka D. A teraz jak pochylone D.


Moon in phases


Plamy na księżycu też są jakby w innym miejscu. Może mi się zdaje, ale wygląda jakoś inaczej. To, że jest bardzo wysoko na niebie to chyba związane jest z porą roku, bo słońce w południe jest bardzo nisko. Za nisko. Coś jest nie tak z naszą Ziemią.  Może zmienia swoje nachylenie. Nie znam się na tym, ale coś się dzieje. Zacznę chyba robić codziennie zdjęcia, żeby nie zwariować.


Następne dziwne rzeczy to ptaki. Stadami spadają z nieba. Jak opisują naoczni świadkowie, to one wyglądały jakby się czegoś śmiertelnie przestraszyły. Czego się boją ptaki? Nie mam pojęcia, ale ja gdybym była ptakiem to przestraszyłabym się tym, że np. nie mogę nigdzie trafić. Zamiast lecieć do domu, trafiają gdzie indziej. One są bardzo wrażliwe na działanie pola elektromagnetycznego. One wyczuwają kierunki świata i wiedzą gdzie jest północ. Niedawno wieczorem widziałam stado ptaków. Nie znam się, ale one nie wyglądały na ptaki zimowe.


Dziwne też są te dziury w ziemi. Nagle bez powodu ziemia się zapada w miejscach gdzie nie ma kopalni. Dziury są ogromne. To wygląda jakby ziemia bardziej przyciągała pewne kawałki. Brzmi to fatalnie, ale wytłumaczenia logicznego nie ma.


I jeszcze te powodzie. Ilość wody zalewająca Australię jest gigantyczna. Czyżby ktoś huśtał naszą Ziemią, to jakaś zabawa?


Samoloty latają teraz bardzo często w dzień. Nocami jest trochę spokojniej, ale nad ranem znowu zasłaniają nam niebo. Te ich eksperymenty zaczynają być groźne dla życia na Ziemi. Przestałam już robić zdjęcia, bo mi widok nieba w kratkę, krzyżyki i inne figury już spowszedniały. Ciekawe są tylko smugi, które zostawiają samoloty dwusilnikowe. A smugi są 3. Bajer. Gratis dla obseratorów.


Ciekawe czy ludzie zauważą, ze ich świat jaki znają znika?


A u mnie w domu wiosna. Wszystkie bluszcze puszczają nowe zielone listki. Czy one też się dały nabrać? Przecież ma być jeszcze zima. Kto się myli? Natura wariuje. Winny jest tylko człowiek i jego eksperymenty. W końcu Ziemia sie wkurzy i nas zrzuci z siebie. Bedzie po wszystkim, wrócimy wszyscy do Źródla.


Dzisiaj o 22.23 będzie pełnia. Nie róbmy nic ważnego, żadnych zabiegów. Szpitale dziś powinny mieć ustawowy zakaz wykonywania operacji. Człowiek ma zawsze wybór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz