25/03/2016

Moon

Od kilku dni nie nogę zasnąć w nocy. Mój rytm dobowy został zakłócony przez wymianę rur do wody w piwnicy. Przez 3 dni nie było wody przez 9 godzin dziennie. Więc musiałam wstawać o 7, żeby się umyć.


Dni przez to były dłuższe i więcej mogłam zrobić. Akurat w święta mam wychodne, bo nie odmawiam gdy mnie ktoś zaprasza. W święta idę też na zaległe urodziny, więc musiałam kupić prezenty.


Wczoraj po załatwieniu spraw służbowych pojechałam do sklepu. Gdy przyjaciółka zadzwoniła, wysiadłam z tramwaju przystanek przed właściwym. Nie lubię rozmawiać przy innych. Gdy doszłam do właściwego przystanku, na którym miałam się przesiąść do autobusu, to autobus odjechał mi sprzed nosa. Mogłam czekać na przystanku i dalej rozmawiać, ale wolałam się przejść. I wtedy trafiłam na sklep, w którym mogłam kupić wymyślony prezent. Oczywiście był, nawet mi się podobał, ale nie mogłam się zdecydować. Postanowiłam pojechać do sklepu, do którego planowałam. Może będzie lepszy.


Przypadek sprawił, że trafiłam do tego sklepu, mogłam kupić prezent i wracać do domu. Jednak tego nie zrobiłam.


To był klasyczny przypadek, który kosmologia definiuje jako przecinanie się różnych ciągów przyczynowych. Jedna przyczyna przeszkodziła drugiej, a ja znalazłam się w zamierzonej siatce przypadku.


Tego dnia obejrzałam jeszcze kilka rzeczy, ale nic nie kupiłam.


I wtedy spojrzałam w niebo, a tam księżyc w pełni. To wszystko wyjaśnia. Akurat wczoraj o godz. 13 była pełnia w Wadze.




Księżyc rządzi wszystkim co ma związek z wodą. Zarówno w skali makro (przypływy i odpływy) jak i mikro u człowieka (rytmy biologiczne, emocje).


Czas pełni to czas niespokojny. Słońce i Księżyc są naprzeciw siebie, w tzw. opozycji, czyli "kłócą się". W czasie pełni Księżyca ludzie stają się nerwowi, kłótliwi i niespokojni, lunatycy najczęściej rozpoczynają swoje nocne wędrówki, a dzieci (i niektórzy dorośli) mówią przez sen. Podczas pełni wszyscy czują przypływ sił, są bardziej aktywni i pobudzeni. Wzrasta porywczość, trudniej wtedy o rozwagę, a łatwiej o nietrafione decyzje. Nie powinno się przeprowadzać wtedy operacji, bo rany bardziej krwawią.


A tu przykład co robi człowiek na widok tarczy Księżyca w pełni.



Może też tak zacznę tańczyć przy kolejnej pełni w Dzień Ziemi 22 kwietnia. Pełnia będzie wtedy o godz. 7.23, a Księżyc będzie w znaku Wagi i od 2.17 w znaku Skorpiona. Nie podejmuj tego dnia decyzji i nie wychodź kupować broni, gdy czujesz nienawiść do kogoś. Pomyśl 100 razy zanim zaczniesz działać. Lepiej zająć się czymś twórczym, np. tańcem.


Wymiana rur z wodą nastąpiła w dobrym czasie. Wymianę zaczęto w fazie garbatego Księżyca. Od nowiu do pełni Księżyca przybywa. To czas początków i wzrostów. A więc wymiana będzie korzystna.


Natomiast wczorajsza pełnia w Wadze informowała o tym, że będą trudności z podjęciem decyzji. Moja decyzja była błaha, więc mogłam jej nie podejmować i odłożyć zakup na dzisiejszy dzień, kiedy działanie pełni jest słabsze. Gdy masz podjąć ważne decyzje życiowe, to lepiej się upewnij, czy nie ma akurat pełni w Wadze. Jeśli możesz to przełóż spotkania i nie podejmuj decyzji, bo będziesz żałował.


Jak ja. Dzisiaj pojechałam ze wsparciem do jeszcze innego sklepu i z wyborem prezentu nie miałam problemu. Wsparcie pomogło :) Nie powinnam chodzić sama na zakupy ;)


Dziwne, bo gdy więcej wydaję to więcej mam. Ostatnio pieniądze zaczęłam chować do kieszeni płaszcza, bo mi się nie mieszczą w portfelu. Jest ich coraz więcej.


Gdybym wcześniej spojrzała w kalendarz, to wczorajsze popołudnie spędziłabym na plotkach.


Życie człowieka zgodnie z prawami natury byłoby łatwiejsze. Płynęło by jak wiatr i woda, feng shui.


Ostatnio są piękne i słoneczne dni. A to zobaczyłam na pobliskim trawniku.




Skąd się wzięły kaczki w środku miasta? Nie było widać właściciela, a one wyglądały jakby wyszły na spacer.


Czy kaczki mogą być zwiastunem wiosny jak nie ma bocianów?


 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz