25/08/2015

Atak gołębia

W niedzielę siedziałam przy komputerze i usłyszałam walnięcie w szybę w sypialni. Poszłam sprawdzić i zobaczyłam plamę na szybie.



Wygląda na to, że to gołąb chciał wpaść na kawę, ale nie zauważył szyby. Ciekawe, bo podobno gołębie mają dobry wzrok jak piszą tu golebie


Wcześniej też słyszałam takie uderzenia w szyby, ale nie było śladu. Ten musiał mocno walnąć.


W słońcu ta plama wygląda okazalej, a jeszcze lepiej w odwróconych kolorach. To zdjęcia z dzisiaj.



Mogłam napisać, że to duch ;)





Jest zakaz karmienia gołębi, ale niektórzy wyrzucają na ziemię namoczony chleb. A później narzekają na toksyczne odchody, które niszczą parapety.


Gołębie są bystre, zupełnie nie boją się ludzi, a nawet współpracują. Ostatnio podano wiadomość, że aresztowano gołębia za szpieg ostwo. I wcale nie musi to być dowcip. Wiadomo, że gołębie dostarczają narkotyki do więzień, tylko chyba nie w Polsce. To są chyba gołębie pocztowe.


Nie tylko ptaki są użyteczne dla ludzi. Pisałam kiedyś o wykorzystywaniu delfinów do celów wojskowych (Genocide ). Proceder trwa dalej.


Walter z serialu Fringe mówił, że „Natura nie odróżnia dobra od zła. Wymaga wyłącznie równowagi.”


To człowiek jest odpowiedzialny za zachowanie ptaków, zwierząt. Bo myśli i ocenia.


Tylko po co ptaki wpychają się do cudzego domu?


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz