02/12/2008

Szczęśliwy numer telefonu

Miałam już dość nachalnych sms-ów, że wygrałam w jakimś konkursie, lub, że ktoś rozłożył dla mnie karty, żeby przepowiedzieć mi przyszłość. Na pewno jest też moja wina, bo na pewno kiedyś musiałam w coś zagrać i stąd mój numer telefonu znalazł się w ich bazie. Najgorsze jest to, że nie ma się na to wpływu, nie można nie zgodzić się na takie sms-y. Od dzisiaj mam nowy numer w nowej sieci. W starej musiałam wypowiedzieć, ale okres wypowiedzenia trwa ponad 1 okres rozliczeniowy. Tak więc do połowy stycznia będę miała 2 telefony, a wszystkich 4.

Wybierając numer kierowałam się poniższą listą, ponieważ w moim przypadku zgadza się opisane znaczenie numerów. Numer telefonu należy zsumować i cyfra, która wyjdzie ma poniższe znaczenie:
1 : sprzyja rozpoczynaniu spraw zawodowych i osobistych
2 : częste kontakty, często zajęta linia
3 : dobre wibracje, doskonały dla tych co zajmują się handlem, reklamą, dziennikarstwem
4 : niekorzystne wibracje - numer nie sprzyja kontaktom
5 : wymarzony numer na nawiązywanie intymnych kontaktów osobistych
6 : ten numer może ci oddać wielkie usługi, jest doskonały na pojednanie, skuteczny w rozwiązywaniu delikatnych problemów, bardzo pomocny w miłości
7 : nie sprzyja dobrym kontaktom, ale jest to liczba pełna niespodzianek, nie
wykluczone, że i tym razem Cię zaskoczy
8 : dobre wibracje dla handlowców, ludzi interesów i tych, którzy uprawiają konkretne zawody
9 : szerokie kontakty, często międzynarodowe, ale wysokie rachunki

Można wierzyć lub nie, albo traktować to jak zabawę.

Mój poprzedni i nowy numer to 9. Większość moich klientów to obcokrajowcy i to oni do mnie dzwonią, tak więc nie muszę martwić się o rachunki.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz