09/12/2008

Czy przeciętni ludzie to idioci?

Od tygodnia nie oglądałam TV, ani nie czytałam gazet. Dziś nadrabiałam zaległości i oglądałam co się dzieje na świecie. Wiadomość, którą przeczytałam o ludziach uwięzionych i posądzonych o zburzenie WTC 9.11 powaliła mnie. Aż dziw, że jeszcze ich nie zabili zanim cokolwiek powiedzieli. Po torturach, jak za czasów inkwizycji każdy przyzna się do czegokolwiek. "News" jest tak zmanipulowany, nie ma za grosz rzetelnego komunikatu, tylko insynuacje. Nic dziwnego skoro wypuściło tę pseudoinformację BBC, gdzie pracują najmniej rzetelni dziennikarze.

Czy ludzie naprawdę tego nie widzą? Nie oglądają filmów autentycznych z tamtych wydarzeń. Przecież już 65% Amerykanów nie wierzy, że to zrobili Irakijczycy. Gdy już prawda wyszła na jaw, to znowu rzuca się takiego "newsa", żeby wzbudzić w ludziach strach, a strach to zła emocja i z niej rodzi się wszelkie zło na tym świecie.

Dlaczego większość dziennikarzy tworzy fakty?, nigdy nie podają co się naprawdę wydarzyło, tylko ubarwiają, sami oceniają, a ty widzu masz we wszystko wierzyć, nie zadawać pytań, bo kim ty jesteś? Nie jesteś gwiazdą TV, nie zarabiasz setek tysięcy zł, euro, dolars, nie piszą o tobie w brukowcach. Naprawdę jak na to spojrzeć z boku, neutralnie, to faktycznie bliski jest koniec człowieka na tej ziemi. I jeszcze bzdurna konferencja klimatyczna, przeciętny uczeń geografii powie, że to nie ma sensu. Ty człowieku masz tylko naciskać klawisze w pilocie, czytać głupie gazety i wysyłać sms-y na fundacje. To ty przeciętny człowieku masz płacić na dzieci, ubogich, chorych, choć z twoich podatków utworzono instytucje, które są zobowiązane do pomagania. Czy bogaci ludzie oglądają TV? słuchają reklam, notują nr kont? Nie. Ty masz mało, a będziesz miał jeszcze mniej, a oni mają dużo i będą mieć jeszcze więcej. Poznałam ten mechanizm i jest mi z tym źle, bo nie wiem jak temu zaradzić.

A przecież KAŻDY człowiek ma WOLNĄ WOLĘ i może sam decydować o sobie, co będzie kupował, co będzie oglądał, co będzie czytał. Nikt nie może mu tego zabronić. I trzeba zadawać pytania, a nie udawać, że nic się nie dzieje złego.

I ostatnia wiadomość: Czy ktoś chce wymordować ludzi zatruwając mięso i proszek do pieczenia? Kiedy zatrują wodę? A w znanej TV satanista propaguje swoją "twórczość".

Zostało mało czasu. Przejrzyjcie na oczy i obudźcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz