12/12/2008

Pełnia Księżyca

Dziś jest odpowiedni dzień na zwolnienie tempa życia.

Pełnia Księżyca - o godz. 17.38 - skłania do zastanowienia nad swoim życiem. Dokąd tak pędzę, dlaczego ciągle dużo pracuję, po co to wszystko?

Idealny czas na medytację.

Wysiadałam z autobusu, a na kasowniku była data i godzina: 2008-12-12 12:12. Ciagle przydarzają mi się takie zatrzymania, to zwraca moją uwagę, czy Ktoś, Coś chce zwrócić uwagę, ale na co, co robić? Czy jesteśmy sterowani?

Czasem mam wrażenie, że to życie to sen, jak pisał starożytny filozof. To życie nie dzieje się naprawdę, tylko jest wytworem mojej i innych ludzi wyobraźni. A więc po co się szarpać, pracować ponad siły dla zdobycia coraz większej ilości pieniędzy?

Warto się zastanowić nad sobą i pobyć chwilę we własnym wnętrzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz