Trafiam na coraz ciekawsze są obrazki identyfikujące firmy. Jak np. taki
To firma ubezpieczeniowa. Dlaczego kojarzy mi się z rollercoasterem?
Co unika ta firma? Wypłat, kłopotów, problemów itp. Droga do otrzymania wypłaty jest pokręcona, huśtawka - góra - dół. Długa.
Jest jeszcze firma transportowa, która czegoś unika.
Ona pewnie unika wypadków, kłopotów, ale nie unika płatności np. swoim pracownikom.
W Warszawie jest klub sportów walki Uniq Fight Club, rozumiem, że uczy robić uniki ;)
Kiedyś czytałam, że na dalekim wschodzie firmy samochodowe zatrudniają fachowców lingwistów, którzy sprawdzają, czy wymyślane przez nich nazwy samochodów nie kojarzą się źle w różnych krajach świata. Może to prawda, bo nie znalazłam samochodu, który miałby dziwną nazwę. Nigdy nie kupiłam żarówki Osram. W tym świecie.
Ciekawe jest logo banku, który się nie reklamuje, a jest znany.
Widać, że ma ochronę, zwłaszcza działy iti.
artysta Rafał Olbiński
albo
artysta Peter Simone
Nie mogłam się zdecydować, który obrazek wybrać. Pomysłowe logo. Bez znajomości języka wszystko wiadomo.
I jeszcze popularne logo w ostatnim czasie. Autor nieznany.
Kojarzy mi się z wiatrakiem. To mój wiatrak 😉
Wiatrak się kręci, w zależności z której strony wieje. Bogatym daje, biednym zabiera, ręka rękę myje. Mnie na tym obrazku nie ma 😎 Jestem w samym środku, to światełko 😀
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz