03/01/2022

Logo - unika siku

 Trafiam na coraz ciekawsze są obrazki identyfikujące firmy. Jak np. taki


To firma ubezpieczeniowa. Dlaczego kojarzy mi się z rollercoasterem?


Co unika ta firma? Wypłat, kłopotów, problemów itp. Droga do otrzymania wypłaty jest pokręcona, huśtawka - góra - dół. Długa.

Jest jeszcze firma transportowa, która czegoś unika.


Ona pewnie unika wypadków, kłopotów, ale nie unika płatności np. swoim pracownikom.

W Warszawie jest klub sportów walki Uniq Fight Club, rozumiem, że uczy robić uniki ;)

Kiedyś czytałam, że na dalekim wschodzie firmy samochodowe zatrudniają fachowców lingwistów, którzy sprawdzają, czy wymyślane przez nich nazwy samochodów nie kojarzą się źle w różnych krajach świata. Może to prawda, bo nie znalazłam samochodu, który miałby dziwną nazwę. Nigdy nie kupiłam żarówki Osram. W tym świecie.

Ciekawe jest logo banku, który się nie reklamuje, a jest znany.


Widać, że ma ochronę, zwłaszcza działy iti.

                                   artysta Rafał Olbiński

 albo

 artysta Peter Simone

Nie mogłam się zdecydować, który obrazek wybrać. Pomysłowe logo. Bez znajomości języka wszystko wiadomo.


I jeszcze popularne logo w ostatnim czasie. Autor nieznany.


Kojarzy mi się z wiatrakiem. To mój wiatrak 😉


Wiatrak się kręci, w zależności z której strony wieje. Bogatym daje, biednym zabiera, ręka rękę myje. Mnie na tym obrazku nie ma 😎 Jestem w samym środku, to światełko 😀


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz