01/01/2022

Logo - niebieski ząb

Obserwując różne logotypy czuję się jakbym wróciła do podstawówki.

Do dziś pamiętam pytanie nauczycielki: co poeta miał na myśli? A skąd miałam to wiedzieć. Więc wymyślałam różne niestworzone historie. Po kilku takich wystąpieniach i niskich ocenach, nauczycielka zrezygnowała. By potem odegrać się na mnie przy wypracowaniach. Przynajmniej raz na 2 tygodnie mieliśmy pisać wypracowania. Ja zwykle pisałam na tematy dowolne, bo można lać wodę. A ona prawie zawsze odczytywała moje wypociny na głos przed całą klasą. Czułam się strasznie, bo moje słowa wypowiedziane przez inną osobę, dorosła, brzmiały dziwnie. Chowałam się pod ławkę, żeby koleżanki mnie nie wyśmiewały. Trauma została do dziś.

Teraz patrzę co firmy chcą powiedzieć o swojej działalności poprzez nazwę, logo, kolory, znaki, czcionki i mam niezłą zabawę.

Wszystko co piszę na te tematy to jest nieprawda, to jest mój wymysł i moje skojarzenia. Każdy ma inne, bo co innego do niego przemawia, co innego widzi i ma inną wiedzę.

Logo niebieskiego zęba jest interesujące. Znam runy, więc skojarzenia są prawidłowe. Gebo i Berkana od razu rzucają się w oczy.


Podobno to od duńskiego króla z X wieku o imieniu Harald, który miał siny ząb, więc miał przydomek Sinozęby. Tylko, że ja tu nie widzę potężnej runy Hagal.


Widzę tu 11 możliwych run.

Jakie zostały użyte to wie tylko twórca, ale nie będzie zdradzał, bo po co, kogo to obchodzi. Ważne, że manipulacja działa, ale nie każdy musi wiedzieć jak. To jest potężna wiedza. Ludzie są zaprogramowani, żeby się tego bać. A lubię znać przeciwnika i wiedzieć.

Tu zauważone przeze mnie. Dzieci się kiedyś nimi bawiły i nie ma runy Laguz. Mam teraz na kamykach 22 runy, a powinno ich być 25.


A tu tłumaczenie obrazkowe 11 run.

 

A tu ich znaczenie, jednym słowem:


wiedza droga sukces miłość

zwycięstwo (tryumf) ochrona stabilizacja

męstwo rozwój

opieka głos wewnętrzny (intuicja)

 
Wybierz sobie co chcesz.
Logo Bluetooth jest rozpoznawalne. Każdy wie, że to przesył bezprzewodowy. Szkodliwy dla człowieka, bo jest blisko, jak np. w słuchawkach. Mózg się gotuje, inteligencja spada. Nie ma na to żadnych badań naukowych, to tylko obserwacje.

Mam wyłączony od 4 lat, gdy przerzucałam dane na nowy smartfon.

Zwróciłeś uwagę jak dużo w internecie jest niebieskich symboli?

code blue w szpitalach jest używany do opisania krytycznego stanu pacjenta, gdy przestaje oddychać, serce staje, człowiek jest na pograniczu śmierci

Mamy XXI wiek, a do tajnych przekazów używa się nadal run. Ciekawe, że są na widoku, ale nie każdy to widzi. Lepiej być nieświadomym. 

Bardzo zadowolony z siebie biedny osobnik. Na filmie żartuje i ślizga się na lodzie. Nagrane 26 stycznia 2019 roku, chyba było zimno na chodzenie w majtkach.
To przykład pedofila mordercy Dutroux, który siedzi w więzieniu Nivelles. Co jakiś czas chce z niego wyjść i dalej organizować spotkania z dziećmi dla zdegenerowanych elit. Widzimy tu runę Algiz – opieka. 
To wiadomość: nic ci nie będzie, nie spotka cię morderstwo ani samobójstwo, jesteś pod opieką, nie bój się, przeczekaj. 
Wiedza jest pomocna w rozszyfrowaniu tajemnic.

Tę runę może zastosować każdy, w każdej chwili, jeśli ma 2 ręce. 


Bądź zaopiekowany przez siły wyższe. Bóg z Tobą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz