03/12/2019

Zamieszanie

Wpadłam na chwilkę.
Jestem bardzo zajęta. Chodzę na różne warsztaty i kursy. Napiszę o tym, ale w okolicach świąt.
Jutro mam angielski i zajęte 2 dni w tygodniu przez pół roku.
W czasach aplikacji, które tłumaczą co chcemy powiedzieć, ja postanowiłam ponownie nauczyć się angielskiego. Może metody nauczania się zmieniły, a może to ja się zmieniłam. Wcześniej wyznawałam zasadę ZZZ - zakuć, zdać, zapomnieć. I do przodu. Nie było presji, żeby mówić w obcym języku. Zobaczymy jak będzie.

Mamy już grudzień, a ja zatrzymałam się we wrześniu.
Ta piosenka za mną chodzi.


Komu jest smutno niech tego posłucha. Polecam 👫
Jak oni się ruszają, jak są ubrani. Ale jest moc 😍
Mamy w tej piosence i wrzesień i grudzień, i zakochane dusze.

Tekst september

A taką zumbę podesłała mi koleżanka.


Gdyby nie podpis nie wiedziałabym, że to zumba 💋
Facet jest niesamowity. To przykład ćwiczeń, tańca dostosowanego do wieku i sprawności uczestników. Proste i zabawne.
Znajoma opowiedziała mi jaką gehennę przechodzi jej 35 letnia córka. Ćwiczyła z kasety guru - celebrytki i uszkodziła sobie kolana. Jest po 2 operacjach i końca choroby nie widać.
Tych filmików jest więcej. Lubię ludzi, którzy lubią innych ludzi.

A wieczorami i nocami oglądam seriale. Mam hbo i netflixa. To aż nadto. Innych kanałów nie oglądam.
Nie trzeba nagrywać, wszystko w zasięgu ręki.
Najnowszy serial to Mroczne materie. Zwykle omijam filmy z dziećmi, ale staram się nie myśleć o molestowaniu małych aktorów. Obejrzałam od razu 4 odcinki, dzisiaj był 5. Serial jest ciekawy. O przechodzeniu do innych światów, o świecie strunowym, o duszach, które przybierają postać zwierzątek i z którymi można normalnie porozmawiać.

To już 3 film z Ruth Wilson. (The Affairs, Luthor). Aktorka ma w twarzy coś odpychającego, dlatego jest taka dobra w kreowaniu złych postaci. Miła, ale zła.
O innych filmach opowiem kiedy indziej.

Nic dziwnego, że mnie nosi. Wkroczyłam właśnie w 5 rok numerologiczny. Jeśli znasz jakąś Jedynkę to nie dziw się jak nie możesz za nim nadążyć. Taki rok.
Zmiany, zmiany, zmiany. Szkoda czasu na nicnierobienie.

Taką dziś rzodkiew kupiłam. Sama wpadła mi w ręce.


Wygląda jak prosiaczek z bajki dla dzieci.
Pójdzie do sałatki. 😎




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz