25/04/2018

Oszustwo

Zadzwoniła kobieta z firmy windykacyjnej. Nazwa nieważna, bo wszystkie działają tak samo. Poinformowała mnie, że mam jakieś niezapłacone faktury z TP z 2003 roku, razem to ponad 990 zł. To ciekawe. Poprosiłam, żeby mi przysłała na mejla scany tych zaległych faktur. Okazało się, że oni tego nie mają, ale mają numery i daty. Dostałam wykaz. Teoretycznie faktury sprzed 10 lat powinny być przedawnione. Sprawdziłam, bo mam wyciągi bankowe od początku firmy. Nie płaciłam z konta. Jakimś dziwnym trafem znalazłam faktury z TP z 2003 roku. Dlaczego ich nie wyrzuciłam to nie wiem. I płatne były na poczcie, mam pieczątki. Zeskanowałm i wysłałam pisząc, że chyba im się coś pomyliło. Moja umowa z TP miała inny numer, faktury też były na inną kwotę (oni żądali 77 zł a moje faktury były na 154 zł). W TP można było mieć kilka numerów telefonu, ale zawsze była jedna faktura za dany okres. Zadłużenie miał ktoś inny, a przypisano mnie. Pani już się nie odezwała. Ciekawe, że żądają zwrotu długu od przypadkowych osób. Nacięli się, bo ja mam wszystkie potwierdzenia zapłaty, a „przypadkiem” mam też stare faktury. Tak na wszelki wypadek, który właśnie nadszedł, jakby czekały na ten czas. Gdy państwo mówi, że po 3 latach możesz wyrzucić stare faktury, to nie wierz. Oszustwo jest tak skonstruowane, że musisz wszystko mieć, żeby się bronić. Wszystkie moje koleżanki tak mają. Bo my niewierzące.


Pomysł na wzbogacenie się bez pracy jest prosty. Wystarczy zadzwonić do kogokolwiek i żądać zwrotu wyimagowanego długu doliczając swoje opłaty i prowizje. Zwykli ludzie nie pamiętają, jedni płacą inni odkładają słuchawkę. Dlatego proceder kwitnie.


Można też spreparować kolejne oszustwo pisząc listy do dłużnika, ale celowo myląc się w numerze domu lub mieszkania. Listy nie dochodzą, oszuści mają 2 awiza. Potem kierują fikcyjne roszczenie do sądu, a sąd klepie nakaz zapłaty z klauzulą wykonalności i już można zablokować konto i zabrać co się chce. Organy państwa współdziałają w tym procederze, nikt nie sprawdza, czy długi rzeczywiście są uzasadnione.


Ja miałam szczęście, że odebrałam telefon i wszystko sprawdziłam. Dług był mało prawdopodobny, bo ja nawet nie mam żadnego kredytu, a rachunki płacę na bieżąco. Do września mam zaplanowane płatności z konta. Źle trafili.



Oszustwo jest perfidne, bo nie każdy może udowodnić, że zapłacił. Ja mam wszystkie umowy w osobnym segregatorze z napisem dom. Jakoś nie wyrzucam, bo wszystko się tam mieści i mi nie przeszkadza.


Jak mogą działać firmy, które domagają się przedawnionych zobowiązań? Za przyzwoleniem państwa. Nikt nie chroni zwykłego człowieka, nikt ci nie pomoże. Musisz zadbać o siebie sam. Gdy ci mówią, że możesz coś wyrzucić to nie wierz. Musisz mieć alibi, nawet jak nic nie zrobiłeś. Gdy do twojego komputera zagląda ktoś oprócz ciebie, to używaj hasła. Wprowadź też rejestry logowania, żeby potem nie okazało się, że masz niedozwolone treści na kompie, których ty nie ściągałeś. Łatwo można kogoś wrobić. To ty musisz udowodnić swoją niewinność. Pamiętaj o tym.


Oszuści byli zawsze. Ludzie niczego nie wytwarzają, nie świadczą żadnych usług, a chcą mieć kasę. Najlepiej wydoić naiwniaków.


Jest taka aktorka Jane Fonda. Moja mama starała się ją naśladować, bo to była propagatorka aerobiku – cudownej metody na idealną sylwetkę. Mama szybko się zniechęciła i przestała ćwiczyć. Po 30 latach Fonda przyznała się, że miała operacje plastyczne i to one zapewniły jej idealną figurę. Ale była twarzą oszustwa pod nazwą aerobik. Dla kasy oszukała wiele kobiet.




Pani Fonda ma 80 lat i dobrą figurę, którą zawdzięcza skalpelowi. Można żyć w dobrobycie, chociaż oszukało się wiele kobiet. Niektóre wpadły w depresję, bo ćwiczenia nie zrobiły z nich modelek. Karma nie działa. Chociaż niedawno miała raka wargi i chodziła z plastrem, na ustach.


Biznes przepowiadaczy pogody kwitnie. Niczego nie umieją przewidzieć, a pogodynki zarabiają krocie. Wczoraj dzwoniły koleżanki, że u nich słonecznie, a miał być porywisty wiatr, ulewy i gradobicie. Popadało o 20 kilka minut, nawet ziemia nie nasiąkła kropelkami deszczu. Dzisiaj to samo, wiatr bez deszczu. Taniej by wyszło kupić szklaną kulę za 100 zł, zatrudnić informatyka do kolorowych plansz. Efekt będzie taki sam.


Czy jeśli ktoś źle wykonuje swoją pracę to jest oszustem? A może to celowe. Proszę zauważyć jakie są prognozy na długie weekendy i kto na tym zyskuje.


Jasnowidze to prawdziwi oszuści. Wczoraj minął kolejny koniec świata i nic się nie stało. Nie umieją zobaczyć niczego i mają niewielką moc sprawczą. Zaklinają rzeczywistość, ale im nie wychodzi. Nie umieją transerfować ;)


Gdyby mieli wgląd w przyszłość, to by zobaczyli, że koniec świata nigdy nie nastąpi. Nigdy. Są na świecie siły, które tego pilnują. Ludzie są tylko gośćmi na tej planecie, to nie jest ich własność.


Ogromna grupa oszustów promuje „zdrowe” odżywianie. To wielki przekręt, który zbiera żniwo. Przestałam odczuwać współczucie, gdy chorują i umierają osoby, które „zdrowo” się odżywiały, były fit itd. Wszystkie jadalne rośliny zostały zmodyfikowane, nie zawierają niczego dobrego. Upatrywanie w tym zdrowia jest oszustwem. Nie można zjeść zdrowia i nabyć go. Jabłko dla jednego jest korzystne, dla innego zabójcze. Zdrowy jest umiar, jedzenie nie różnorodne, a takie, którego potrzebujemy.


Niebawem bardziej rozwinę ten temat, bo ludzie zaczęli padać jak muchy i są zdziwienie, że „zdrowo” się odżywiali i zachorowali. Wystarczy przejrzeć na oczy.


Oszustwem są też normy, a zwłaszcza obniżanie poziomu cholesterolu. Dzięki temu chorych przybywa. Jest biznes. Wszyscy już wiedzą, że leki na obniżenie cholesterolu, czynią spustoszenie w organizmie. Znany jest przypadek naukowca, który zachorował na Alzheimera. Gdy przestał brać statyny jego organizm wrócił do równowagi i przestał chorować. Nakręcono film dokumentalny na ten temat, a jednak ciągle ludzie się na to łapią i sobie szkodzą. Na oszustwie można nieźle zarobić.


Oszustwem jest RODO. Państwo udaje, że chce nas chronić. Mam nowy tablet bez numeru, jedynie z kartą na internet. Nie mogę z niego dzwonić, ale rejestruję połączenia z Radomia, Katowic, Częstochowy, Łomży i Przemyśla. Ja nie znam swojego numeru, ale chwilę po włożeniu karty ktoś już wiedział, że jestem aktywna. Dostałam takie smsy:




  • proszę o kontakt w sprawie przesyłki 608949600,




  • brak kontaktu i ustalen w sprawie zadluzenia może już dziś spowodowac wszczecie dalszego postepowania windykacyjnego. Nie czekaj zadzwon i podejmij z nami wspolprace zanim Twoj dlug wzrosnie 717583760.






  • Stara Cyganka nigdy nie klamie! Masz przy sobie bardzo zla osobe! Jest zrodlem problemow i trosk! Podam imię to zaboli! Chcesz?




  • Informujemy, ze nie odnotowalismy wplaty za ubezpieczenie za miesiac 04.2018. Prosimy o sprawdzenie platnosci lu kontakt z infolinia 801404999.




To wiadomości z kilku dni zanim zrobiłam czarną listę i założyłam blokadę. Jakim cudem mój numer został udostępniony takim ludziom? Gdzie RODO, jak chroni nas przed nękaniem. Na nic nie wyrażałam zgody.


Naliczanie vatu też jest dziwne. Gdy kupujesz coś za 5 zł, to netto masz 4,06 i doliczają ci 0,94 vat. Weź kalkulator i sprawdź. 4,06 razy 23% to 0,93, czyli razem powinno być 4,99, a nie 5 zł. Kradną ci 1 grosz. Fałszuje się vat, żeby pasowało do brutto. Kiedyś ludzie byli mądrzejsi i zbudowali piramidy, nie oszukiwali. Teraz drogowcy nie umieją zbudować prostej i równej drogi. A, zapomniałam, że piramidy zbudowało ufo. Kolejne oszustwo, żeby ludzie nie zadawali pytań. Jesteśmy coraz głupsi i dajemy się oszukiwać.


Każde oszustwo opiera się na kłamstwie? Ciekawie o kłamstwie mówił Steiner Tu 112 lat temu.


Wg niego, na płaszczyźnie fizycznej kłamstwo jest kłamstwem, natomiast na płaszczyźnie astralnej jest to morderstwo.


W relacjach z drugim człowiekiem produkujesz pewną myśl. Ta myśl wypromieniowuje formę myślową. Jeśli twoja forma myślowa koresponduje i zgadza się z tym, to obie formy łączą się na płaszczyźnie astralnej i wzmacniają się nawzajem. W ten sposób wzmacniasz życie istoty, o której czy do której mówisz. Ale w przypadku nieprawdy, forma myślowa płynąca z twoich słów nie odpowiada temu, co wychodzi z samej rzeczy; formy zderzają się i niszczą nawzajem. Kłamstwo, nieprawda, ma więc niszczący życie, zabójczy wpływ na nich.


To teraz już wiadomo, dlaczego oszukiwani żyją krócej niż oszuści. Są po prostu mordowani na płaszczyźnie astralnej. Ma to bardzo duże znaczenie, bo wydarzenia na planie fizycznym mają swój początek w światach duchowych. Tam jest przyczyna skutków w naszym świecie.


Jeśli ktoś ci mówi, że jesteś bezpieczny, to wzmóż czujność. Możesz dać się oszukać, ale nie popełniaj ciągle tych samych błędów. Zawsze przychodzi otrzeźwienie i często można błędy naprawić. Nie daj się oszustom. Oni zabijają.


Oszustwo jest morderstwem, więc jest przestępstwem.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz