20/04/2016

Luna

Przed snem zerknęłam w niebo i Luna wyglądała tak. Przez szybę.



Nie ma już złączenia. Jowisz jest jeszcze dobrze widoczny, choć Księżyc mocno świeci (sam nie świeci tylko odbija światło słoneczne).


Księżyc jest już w znaku Wagi więc do piątku będziemy bardziej uprzejmi, ale też niezdecydowani.


A wieczorem wyszłam na balkon sprawdzić gdzie są obserwowane ciała niebieskie. Nie mogłam zrobić fotki, bo albo Księżyc wyszedł zza chmur, albo Jowisz. Nie było ich widać razem.


Więc powiedziałam, że wracam za 10 minut i mają się ustawić do dobrego zdjęcia. I efekt widać na ostatniej fotce ;) Mówisz - masz.



 


Myślą można zmieniać rzeczywistość. Wielu naukowców przeprowadza różne doświadczenia. Więc i ja to robię, choć nienaukowo. Zupełnie mnie to nie martwi :)


Spotkałam się dzisiaj z dwoma klientami, którzy mieszkają za miastem. Okazało się, że też patrzą w niebo i oczywiście wiedzą doskonale, że była koniunkcja znakomicie widoczna. Za miastem jest ciemno i wszystko widać lepiej. Kto by pomyślał, że poważni biznesmeni interesują się kosmosem i patrzą w niebo ;)


Tak to jest. Spotykamy się, prowadzimy interesy, interesujemy się ludźmi, którzy są do nas podobni (nie fizycznie). Czasem o tym nie wiemy. Do czasu.


 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz