25/02/2014

Wulkany - stop

Plan dotyczący aktywności wulkanów wykonany. Pisałam o tym w notce pogoda


5 lutego wystąpiła erupcja wulkanu Tungurahua w Ekwadorze.




7 lutego uaktywnił się wulkan Ubinas w Peru.


9 lutego wzrosło ciśnienie wewnątrz wulkan Fudżi w Japonii


14 lutego aktywacja wulkan Kelud który spał od 6 lat


16 lutego ciągle trwa erupcja wulkanu Sinabung (Sumatra) niusy wulkaniczne


17 lutego nastąpiła aktywacja wulkan Anak Krakatau


20 lutego wzrosła aktywność wulkanu El Popo w Meksyku.


Budzi się również wulkan Siwelucz na Kamczatce.


Czy to moja zasługa? Nie, ja tylko kojarzę fakty. Ogromnie dużo ludzi (opisują to na stronach rozwoju duchowego i ezo) wysyła potężne strumienie światła do matki Ziemi, niby jej pomagając. Myślą, że robią dobrze, a wprowadzają chaos. To raczej ludzie upośledzeni duchowo. Zupełnie nic nie czują i nic nie widzą, skoro to robią. A ziemia drży.


Świat jest gęsto zamieszkany przez niezliczone formy życia. A człowiek zachowuje się jakby sam był na świecie i powoduje swym zachowaniem zjawiska, nad którymi nie panuje, bo nie może i nie umie. Można powiedzieć, że człowiek jest największym szkodnikiem ziemi.


Skutek takiego zachowania można obserwować w codziennych komunikatach o katastrofach i anomaliach pogodowych. A ogromne dziury w ziemi to skąd się biorą? To nie dzieje się samo.


Dlatego też od 22 lutego robię wszystko, żeby zatrzymać ten nadmiar energii niszczący ziemię. W bardzo prosty sposób – wystarczy stanąć na ziemi (jaka ona miękka i ciepła) i wyobrazić sobie strumień energii, która rozlewa się od moich stóp dookoła i zalewa całą planetę. Wskutek tej ochrony strumienie światła wrócą do ludzi, którzy bezmyślnie chcą zniszczyć płaszcz ochronny Ziemi. Nie mam litości. Konieczna jest ochrona istot żyjących pod ziemią w krainie zwanej Agharta. Nie bez powodu wojsko pilnuje biegunów. Wiedza jest dostępna dla każdego.




 


 Jak na górze, tak na dole.


Miałam nic nie robić z pogodą, ale to jest silniejsze ode mnie.


Przez najbliższy miesiąc nie wybuchnie żaden wulkan, a trzęsienia ziemi będą znikome. Ziemia się uspokoi. Może ludzie zmądrzeją.


Skoro to ja tworzę swój świat to tak będzie.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz