30/04/2011

Ślub roku

ju5t wed


Jak większość ludzi na świecie oglądałam ślub Kate i Williama. Tylko fragmenty. Ciekawa byłam sukni panny młodej, jak każda kobieta. Była śliczna, choć opinie były różne. W porównaniu z suknią Diany (straszne falbanki). Suknia księżnej Cambridge była doskonała i elegancka. Bardzo podobna do sukni Grace Kelly. Panna młoda prezentuje się bez zarzutu, ma klasę choć w jej żyłach nie płynie błękitna krew. Łysawy pan młody nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Moim zdaniem jest dziwny. Dał  narzeczonej pierścionek swojej nieszczęśliwej matki, a sam nie będzie nosił obrączki. Data ślubu też jest dziwna. 66 lat temu w tym dniu Hitler poślubił Ewę Braun. Następnego dnia już nie żyli, podobno. Nie ma co, ładne wzorce. Ciekawe dlaczego jej siostra była ubrana na biało, czyżby Pippa była zazdrosna?


Bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie Królowa. Była świetnie ubrana, wyglądała znakomicie i chyba świetnie się bawiła. Wszyscy ważni na świecie klękają przed nią. Bez wątpienia jest najważniejsza i chyba rządzi naszym światem.


Nie wszyscy goście dostosowali się do protokołu. Chodzi mi o nakrycia głowy. Był taki wymóg, więc jak ktoś przyszedł to powinien się dostosować. Żona Camerona wyglądała beznadziejnie z gołą głową i z jakąś szmatą w ręku. Zero klasy.


Przekaz telewizyjny był poniżej krytyki. Oglądałam częściowo tvp info i tvn24, bo tvp1 w ogóle nie dało się oglądać. Nikt się dobrze nie przygotował, nie wiedzieli jak Kate będzie się nazywać po ślubie, nie podawali nazwisk wchodzących gości itp. Prowadzący te programy i ich goście to ludzie przypadkowi, nic nie wnieśli do przekazu. Dobrze, że obronił się sam obraz bez komentarza.


Zazdroszczę Brytyjczykom monarchii. Mają Królową i cały ten dwór, pałace. Ważne są korzenie, a Anglicy je mają i są z tego dumni. Są znani na całym świecie. Szkoda, że u nas nie ma króla. Taki dwór jest tańszy niż nasze "elity". Fajnie by było, bo pałace już mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz