18/01/2021

Programowanie

Rano nie mogłam otworzyć okna w kuchni. Zawsze rano wietrzę mieszkanie. Okazało się, że przymarzło. Na termometrze było -18ºC. Telefon podpowiadał mi, że jest -21ºC. Zwykle pomyłka jest o 1 stopień. Teraz jest -10ºC, a „powinno być” -12ºC. Dlaczego są takie różnice? Kiedy będzie bestia?

Potem przed wyjściem włączyłam głupawy program śniadaniowy. A tam kolejna „informacja”, że mamy najgorszy dzień w roku. Wyjrzałam przez okno. Było pięknie. To był pierwszy dzień roku, w którym słońce świeciło przez cały dzień.

Ubrałam się normalnie, jak to w zimie. Było dobrze. W mieście jest inna wilgotność więc nie odczuwało się zimna, jakiekolwiek było. Nie przyjechała śmieciarka. To fakt.

W ten „zły” dzień byłam w Bricomanie. To dziwny sklep, bo o cokolwiek spytasz przypadkowego pracownika to on wie wszystko. Idealnie podał mi numery alejek i półek, więc zakupy zajęły mi 3 minuty. Dla odmiany w Leroy zawsze pracownik jest z innego działu i nic nie wie. Trzeba samemu szukać i błąkać się po alejkach.

Zadziwia mnie postęp w budowlance. Kupiłam „Gotową uniwersalną masę szpachlową” idealną do samodzielnego zaklejania dziur. Kiedyś tego nie było. To powód do znakomitego humoru, a nie depresji.

Od mamy usłyszałam dzisiaj, że internet jest zły, bo tam jest hejt. Gdzie ona to usłyszała? W tym „złym” internecie znajduję jej opisy odcinków seriali tureckich, jak jakiegoś nie obejrzy. Kiedyś musiałam je oglądać i jej opowiadać. To było bardzo trudne, bo zwykle nic się tam nie działo. Teraz robi to za mnie internet i nie tracę czasu na bzdety. Powinna to docenić, a nie powtarzać niezrozumiałe słowa.

Zboczenia są wszędzie, nie tylko w necie. Wystarczy omijać badziew. Jest wiele bardzo ciekawych informacji. Nie trzeba już szukać książek, encyklopedii czy kogoś „kto się zna”.

Manipulacje są na każdym kroku, trzeba mieć oczy szeroko otwarte.

Ciężko teraz odróżnić „gwiazdę” od prostytutki. Wulgarne i takie same sztuczne, o pustych oczach.

Ostatnio rozbawiła mnie zmiana daty urodzenia znanego am. rapera R.Kelly. Urodził się 8 stycznia 1967 r., czyli skończył 54 lata. A googlarka zmieniła tę datę na 14.09.1973, czyli ma teraz 47 lat. Po co ta zmiana i czyj to był pomysł? Można to sprawdzić.

Dzięki kamerom internetowym wiem, że słonie znowu zniknęły z Botswany. Ich widok mnie uspokajał i zadziwiał.

Jak zwykły człowiek ma mieć zaufanie do władzy, gdy zamyka się wybrane miejsca, bezprawnie. Niby jest pandemia, a wybrani politycy mogą zachowywać się jakby nic się nie działo. Wystarczy mieć zezwolenie na normalność. Celebryci za moje podatki polecieli do ciepłych krajów i balują. Czyżby nie było żadnego zagrożenia? Nie ma też strachu. Przecież każdy rodzi się po to, żeby umrzeć. To norma.

Dlaczego nie numeruje się mutacji kowida? Słowa bez naukowego pokrycia. Nie ma żadnych powodów do zamykania ludzi w domach. Może się o tym dowiemy, lub nie. Karawana idzie dalej. Dbaj o siebie, nie daj się zabić.

Nie wierz we wszystko co pojawia się w tv. A właściwie to kwestionuj wszystko. Sprawdzaj, jak w pokerze.

W Norwegii 33 osoby zmarły po szczepionce. Nic to, miały poważne choroby. Więc dlaczego ich szczepili? Trzeba było ich wysłać na Zanzibar.

Ostatnio testuję dni księżycowe. Tak jak to robili starożytni. Wiedzieli kiedy siać, kiedy podlewać, kiedy pracować, kiedy odpoczywać. Patrzyli w niebo i obserwowali.

Miesiąc księżycowy zaczyna się od nowiu do nowiu, trwa 29 lub 30 dni. Dzisiaj mamy 7 dzień księżycowy. Ważne są słowa wypowiadane na głos. Mają podwójną moc. Nie wdawaj się w pyskówki, w ocenianie innych. Jeśli mówisz dobre rzeczy to szybko się spełnią. Jeśli mówisz źle o kimś, to szybko to do ciebie wróci. Nie daj się sprowokować do zła. Złe myśli, złe słowa, złe czyny zawsze prowadzą do zguby. Dziś skuteczne będą modlitwy o zdrowie, pomyślność. Szybko się zrealizują.

Słowo jest narzędziem tworzenia rzeczywistości”
Nie musisz w to wierzyć, ale spróbuj.

Ten dzień księżycowy będzie trwał do jutra do godz. 10:39, w mojej lokalizacji wg apki. Jeśli tego dnia pokłóciłeś się z kimś, powiedziałeś komuś coś przykrego to masz jeszcze czas, żeby to odkręcić. Wybaczaj i mów miłe słowa. Jak już nasiąkniesz dobrem, to programowanie cię nie zmieni.

Opiszę potem ten eksperyment.

Dla podtrzymania strachu tv nadaje ciągle filmy katastroficzne. Niektóre są naprawdę śmieszne.

Przez cały dzień niebo było bezchmurne, a dzień słoneczny. Otrzymałam dużą dawkę D. Z mojej perspektywy dzień był znakomity. Nie udało się negatywne programowanie.

Czym tu się martwić. Okno w kuchni zamarzło, ale balkonowe otworzyłam. Przy okazji wywietrzyłam pościel. Wykorzystałam mrozik.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz