12/07/2018

Pary

Rozmawiałam przez telefon i podeszłam do okna. Na szybie przysiadła ćma. W biały dzień.


Na pewno nie motyl. Była godzina 14. Skończyłam rozmowę, żeby zrobić fotkę.

Wieczorem na podłodze w kuchni leżała kolejna ćma. Też można było zobaczyć jej spód.


Musiałam ją palnąć, bo leżała do góry nogami, nieżywa. Będzie leżała do jutra. Wtedy wciągnę ją odkurzaczem, bo jak inaczej.

Kupiłam dzisiaj pierwszy raz śliwki. Owoców zatrzęsienie, nie wiadomo co jeść.



Na pół kilograma odkryłam przy myciu dwie pary. Ludzie boją się gmo, a nie wiedzą co jedzą już teraz. Po cichu.

Wczoraj były jakby moje urodziny. Majańskie.


10 lipca 2018 to wg majańskiej długiej rachuby 13.0.5.11.7 dzień.

Dzień, w którym się urodziliśmy ma największy wpływ na to, jak kształtuje się nasze życie. Trzeba wiedzieć co oznacza. Łatwiej się żyje.

Wczorajszy dzień sponsorowany był przez 3 KEJ – jeleń i pomocna dłoń. To cała ja. Niebieski kolor i bezinteresowne pomaganie. Nie zawodowe, a ludzkie. A wczorajszego dnia to mnie pomogła pewna dziewczyna. Zawodowo. Zaoszczędziłam 3 godziny. Nie musiała, ale była uprzejma. I zrobiła coś za mnie. Nie musiała. A dziś był dzień zbierania owoców swej pracy. Więc odwdzięczyłam się jej kupując pudełko ferrero. Nie jestem pamiętliwa, więc muszę natychmiast płacić swoje „długi”. Taką mam karmę i się tego pilnuję. Nie mam żadnych długów, ani finansowych, ani uczynkowych. A jak jakieś zrobię, jak wczoraj, to natychmiast je spłacam. Znam kilka osób, które pamiętają co ja im powiedziałam 15 czy 10 lat temu. Że miałam rację. I co z tego. Ile to pochłania energii, którą można spożytkować na ciekawsze rzeczy.

Wszystko jest do pary. Raz ja robię komuś dobrze, raz ktoś mi. Równowaga jest zachowana, energia 3. I tak płynie życie.

Sprawdź sam co ma wpływ na twoje życie. Zabaw się. Nie musisz w nic wierzyć.

http://www.kalendarzmajow.pl/tzolkin-online/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz