07/07/2018

Prezent

Rano zaznaczyłam 3 albumy w galerii zdjęć w telefonie i usunęłam. Pomyliło mi się i zamiast usunąć wybrane zdjęcia usunęłam albumy, czyli dużo więcej zdjęć. Wszystko przepadło, choć wcisnęłam anuluj. Nie mam pojęcia dlaczego akurat wtedy zdecydowałam się na coś takiego.


Zainstalowałam specjalny program, pokazuje ponad 20 tys. fotek, przy czym wszystkie są w kilku egz. Ciężka sprawa, żeby to wszystko sprawdzić i czasochłonna. Dlaczego w telefonie nie ma kosza, z którego można wyciągnąć niby śmieci? Jak w komputerze. Nic to, świat się od tego nie zawali.


Gdy tak zaczął się dzień to co jeszcze mnie czeka.


Potem dostałam nowy tv. 17 cali większy niż mam.



Dwa dni temu dostałam fotkę tv w sklepie z zapytaniem czy mi się podoba. Oczywiście:)


Tej fotki nie mam, bo nieświadomie usunęłam.


A dzisiaj telewizor z fotki zmaterializował się w moim domu. Zniknęło zdjęcie telewizora, a telewizor pojawił się w moim domu. Dostałam jeszcze stelaż do montażu na ścianę, ale na razie tv stoi na szafce. Całkowicie za darmo. Bo to prezent. Podziękowałam, ale nurtowało mnie za co go dostałam. Po wielu pytaniach dostałam odpowiedź, że wcześniej robiłam różne przysługi i to w ramach odwdzięczenia się. Trochę to naciągane. Ale jak ktoś daje prezent to dziękuję i biorę. Ja nie z tych co się krygują: och ale po co, nie trzeba było itp. Ktoś uznał, że mi się to należy. Ja to akceptuję.


Jak ktoś uważa, że na wszystko trzeba zapracować to prezenty będzie dostawał rzadziej. Ja uważam, że dostaję to co potrzebuję, i tak mam. Niektórzy uważają, że nie ma nic za darmo, że pieniądze to energia i trzeba za wszystko płacić. Nie słuchaj ich. Oni chcą cię oskubać i wmówią ci wszystko. Dobrych ludzi jest więcej.


Świat zawsze dąży do równowagi. Jak robisz coś za darmo, bo lubisz jak ludzie mają się dobrze, to świat ci za to zapłaci. Nie daj sobie wmówić, że za wszystko musisz płacić, ale nie kradnij. Wszystko płynie. Zapłata zawsze przyjdzie.


Pora przyzwyczaić się do większych postaci mówiących z ekranu. A może trzeba powiększyć pokój, albo mieszkanie ;)))


A to wszystko dzięki dłoniom. O tym napiszę niebawem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz