20/01/2016

Jak Galileusz

Ciekawie wygląda Księżyc w tym roku.


Te zdjęcia dzieli 25,5 godziny, a jaka różnica. Musiałam czekać ponad 1,5 godziny, żeby zrobić zdjęcie w tym samym miejscu nieba.



 


Poczułam się jak Galileusz w 1637 roku, który odkrył librację.Nie byłam świadoma, że wahania są tak duże. Nie da się tego wytłumaczyć położeniem Ziemi, Słońca i Księżyca, bo różnica jest za duża.


Dzisiaj niebo zachmurzone, nic nie widać.


Aztekowie, Egipcjanie też obserwowali Księżyc. Pomyślałam ciepło o wszystkich przodkach, którzy gapili się w niebo.


My się zmieniamy, a on nie.


 


21-01-2016


 


Chcesz to masz. Sami tworzymy własną rzeczywistość. Świat się zmienia, bo na niego patrzymy.


Obudziłam się w nocy, bo było widno. I widzę jak Księżyc patrzy wprost na mnie. Zrobiłam fotkę. Nie zdążyłam zrobić drugiej, lepszej, bo widok zasnuł się chmurami. Jakby specjalnie, żeby mi pokazać, że wystarczy poprosić. A oto widok z okna sypialni, nie chciało mi się wstać ;)


 



 


Czy hologram może słyszeć nasze myśli?


 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz