31/07/2009

Leczo każdy lubi

Mało mam czasu na gotowanie. Wole zjeść jakiś owoc lub zrobić sałatkę. Ale latem króluje papryka. Nie sposób tego zignorować, a więc to najlepszy czas na leczo. Oto moje przed duszeniem.


leczo


Jest to najprostsze danie jakie każdy może sam zrobić w pół godziny. Zachęcam i smacznego.


Gdy wracałam z pracy i wysiadałam z autobusu dałam mój bilet chłopakowi, który siedział obok mnie i jechał na gapę. W moim mieście komunikacja jest najgorsza w Polsce, brudne siedzenia i smród. W "nowoczesnych" tramwajach kupionych za grube miliony jak ktoś o 8 rano puści bąka to po 16 jeszcze śmierdzi, nie ma wentylacji, okienka maleńkie, ale ważne, że ktoś zarobił. W zasadzie powinno się płacić za jazdę takim sprzętem, więc bez skrupułów będę teraz przekazywała mój bilet (jeśli skasuję) innej osobie. Trzeba sobie jakoś radzić.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz