10/08/2009

Bajkowy sen

Dzisiejszego ranka miałam dziwny sen. Bardzo wyrazisty i pamiętam ze szczegółami. Chociaż chyba nic nie znaczy.


Otóż, byłam na dworze i spojrzałam na niebo. A tam ujrzałam chmury, które ukształtowały się nieprawdopodobnie. Na środku był dzban, coś jak grecka waza, a po bokach czarki, podobne do tych z bajek o Alladynie i Dżinie. Patrzyłam na to zjawisko i nie mogłam uwierzyć, że to są tylko chmury. Trwało to kilka chwil, żebym mogła się przekonać, że to dzieje się naprawdę. Zaczęłam szukać komórki w torebce, żeby zrobić zdjęcie. Przeciez nikt mi nie uwierzy jak to opowiem, ale nie mogłam znaleźć. Widok zaczął się przesuwać w prawo i zniknął, tak jakby się za czymś schował. Znalazłam komórkę, ale było już za późno na zrobienie zdjęcia. Przypomniałam sobie o znakach na niebie, które zapowiadane są na ten czas. Jak choćby widok 3 słońc w Gdańsku, o których czytałam ostatnio. I wtedy się obudziłam. Szkoda, że to tylko sen.


Wyglądało to podobnie jak poniżej, ale wykonane z chmur.


waza grecka


Dziwny sen, i tak dobrze go pamiętam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz