26/04/2022

Ziemia i niebo

Człowiek, istota duchowa, żyje na ziemi, w materialnym świecie. Dlatego musimy o nią dbać. Ziemia utrzymuje nas przy życiu. Staraj się jak najmniej ją zanieczyszczać. Nie patrz na wielkie firmy, które niszczą naturę. One znikną z tej ziemi, jak wszystko.

Światy rodzą się i umierają. Nie trzeba po nich płakać.

Ważne jest życie każdego człowieka, więc dbaj o siebie, dbając o ziemię.

Zakupiłam kolejne roślinki. Żeby pszczoły miały jedzonko.

To szałwia

I kolejne bratki

Zakupiłam też pomidorki koktajlowe, jeden czerwony i jeden żółty. To w ramach eksperymentu, czy urodzą się jakieś owoce na moim balkonie. Przesadzę je do dużych donic.

W dniu dzisiejszym zrobiłam wszystko co zaplanowałam. Złożyłam wreszcie na piśmie rezygnację z umowy na telefon. Mam już nowy numer, który będzie dla wybranych. To trzeci raz gdy odcinam przeszłość. Po co iść przez życie z ludźmi, którzy nic nie wnoszą do mojego życia, a szkodzą.

Zdarzyła się też miła niespodzianka. Jak co roku wysyłam pity roczne rodziców i wpisuję 1% dla konkretnego chłopca. Mamy pewność, że pieniądze idą na ratowanie zdrowia, a nie np. na broń czy amunicję do zabijania. Problem był taki, że nie mogłam znaleźć zeszłorocznych pitów. Nie miałam ubiegłorocznych przychodów, potrzebnych do wysyłki. Mama nie mogła znaleźć, więc szukałam u siebie. Nigdzie nie było. Odpuściłam. Pomyślałam, albo się samo znajdzie, albo nie. To tylko 1%.

A dzisiaj przeglądając notatki w starym telefonie zobaczyłam notatkę z potrzebnymi informacjami. Od razu wysłałam pity. Przychody za 2021 rok wpisałam w notatki na nowym telefonie. Widzę, że moja podświadomość się uruchomiła, bo lubi znajdować różne zguby.

Rozbawił mnie dzisiejszy prezent. Dostałam kilka par spodni. Założyłam te, które najbardziej mi się podobały. Na metce była adekwatna nazwa

                                 

Mam gust mamuśki z ubiegłego wieku 😎 Stare spodnie czekają na drugie życie.

Dzisiejszy dzień to 11 Aj, wg potomków Majów.

Nawal Aj przynosi światu życie. A dla mnie same dobre rzeczy. Nie odczułam działania 11. Nazywa się ją łodygą kukurydzy, a czasami laską życia. Reprezentuje kręgosłup w ciele, który pozwala nam stać wyprostowanym, dumnym i odważnym. Jak łodyga kukurydzy ma swoje korzenie w Ziemi, a jej głowa znajduje się w niebie. Ponieważ jesteśmy ludem kukurydzy (podobno), jeśli chcemy prowadzić sprawiedliwe życie, powinniśmy pielęgnować nasze połączenie z Sercem Nieba i Sercem Ziemi.

 

Niech Serce Nieba będzie w moim sercu,

Niech moje serce będzie w Sercu Ziemi,

Niech Serce Ziemi będzie w moim sercu,

Niech moje serce będzie w sercu nieba.

 

Często wypowiadam to zaklęcie 3-krotnie, ale zawsze w dniach Aj.

To zaklęcie działa jak uziemienie i uduchowienie. To obraz człowieka z nogami w ziemi i głową w niebie. Wszystkim rządzi serce. 💖

Używaj wyłącznie dobrych zaklęć. Mają większą moc niż zaklęcia telewizyjne.
Idźmy przez życie z wyprostowanym kręgosłupem, jak łodyga kukurydzy lub laska życia. Nie dajmy się złamać.

Żyj w harmonii z naturą. Nie patrz na innych.

Czyń dobro, a zło samo zniknie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz