11/12/2020

Sen z niebieskimi kwiatkami

Byłam w domu. Stałam przy oknie. Na parapecie stała doniczka z kwiatami.

Opowiadałam komuś jaki to wyjątkowy kwiat.

Kwiat był podobny do szczawika. Było pełno cieniutkich łodyżek. Na końcu każdej był kwiatek. Nie było listków, ale reszta rekompensowała ten brak.



Mówiłam, że ta roślina ma piękne kwiaty, w formie tulipana tylko odwróconego.

A ta osoba mówi, że są już takie kwiaty, nazywają się dzwonki, i są też konwalie.

Zgoda, ale ten kolor jest wyjątkowy, bo niebieski. Oczywiście, że są kwiaty niebieskie, wystarczy czegoś dodać do wody. No dobrze, może nie są wyjątkowe.

A właściwie to wyglądają jak grzyby. Faktycznie odpowiedziałam, jak opieńki lub psie, bo są takie wiotkie.



Popatrzyłam na nie jeszcze raz, obiektywnie. Wyglądały jak niebieskie grzyby w doniczce. Czym tu się zachwycać.

Obudziłam się, bo sytuacja była absurdalna. Czy możliwa jest uprawa niebieskich grzybów?


Gdy się kładę, natychmiast zasypiam. Budzi mnie alarm o 8. Gdyby nie on, to spałabym chyba do południa.

Obudziłam się w świetnym nastroju.

Zaczęłam się zastanawiać co było ważnego w tym śnie. Może ten kolor?

Lubię niebieski i magenta, ale mam mało rzeczy czy ubrań w tym kolorze. Kiedyś miałam więcej.

W senniku papierowym znalazłam taką listę.



Czytając ją jeszcze bardziej się rozbawiłam. To smerfy są istotami boskimi?

Niezbyt mi się podobają niebieskie kwiaty, jak np. róże. One powinny być zawsze czerwone, różowe, białe lub żółte.

Może ważne było to, że sen był dobry, a nie koszmar.

Ostatnio wszystko wprawia mnie w dobry nastrój. Najważniejsze, że grypa zniknęła, bez tabletek i szczepionek.

Niedawno bolał mnie ząb. Rozmawiałam ze znajomym przez telefon. Na pytanie jak się czuję, odpowiedziałam, że źle, bo boli mnie ząb, a nie mam żadnej tabletki. A on na to, że zna najlepszy sposób na bolący ząb. Gdy spytałam jaki, to powiedział: DENTYSTA.

Prawda, że zabawne :) Gdzie szukać stomatologa o 22 w sobotni wieczór. Śmiałam się aż mi przeszedł ból. Nie boli mnie do dzisiaj, ale wizyta będzie konieczna.


A tutaj piękne roślinki stworzone przez firmę jubilera Carla Faberge (od jajek)

 


 


Wazon z kryształu górskiego, sprawia, że wygląda jakby był wypełniony wodą, liście z jadeitu, złote łodygi z grawerem, puszek ze srebrnych nitek.

Więcej obrazków tu kamienne_kwiaty

Takie sztuczne kwiaty mogłabym mieć. Warte więcej niż biżuteria. I przy okazji piękne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz