03/08/2019

Sen o farbowanych włosach

Poszłam do fryzjera ufarbować włosy. Miałam odrosty, ale postanowiłam diametralnie zmienić kolor całych włosów. Na niebiesko. Fryzjerka wykonała zadanie. Poszłam do domu. Spałam. (Jak można spać we śnie?) Obudziłam się rano, a moje włosy zamiast niebieskich były brązowe, czyli moje własne. Jak to możliwe? Przecież wczoraj byłam w salonie i miałam mieć niebieskie włosy? Ale tam nie było luster, więc nie wiedziałam, że fryzjerka nic nie zrobiła. Postanowiłam sama ufarbować swoje włosy na niebiesko. Trzeba tylko znaleźć taką farbę. Czy są takie farby gotowe w sklepie?


Dziwny sen. Na jawie nie ufarbowałabym sobie włosów na żaden wściekły kolor. Koloryzację wykonuję co miesiąc. Farbowanie to dla mnie zwykła czynność kosmetyczna. Nie jest to żadna drastyczna zmiana. Robię to od lat.
Dzisiaj spotkałam koleżankę z podstawówki, której nie widziałam z 7 lat. Ona jest blondynką, farbowaną. Nie widziałam dzisiaj nikogo z niebieskimi włosami.

Modlę się o deszcz nad tajgą syberyjską.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz