16/10/2015

Spacer

Nie umiem już chodzić bez celu. Zawsze musi być po coś. I uważnie obserwuję wszystko wokół. Jak ludzie chodzą ze spuszczonymi głowami, jak pędzą do autobusu, jak się śpieszą, jak dźwigają siaty pełne niepotrzebnego jedzenia, jacy są smutni.


Zawsze mnie ciekawili inni ludzie i dlaczego postępują jak postępują. Takie obserwacje są budujące, bo widać, którzy ludzie żyją, a którzy tylko udają.


Dzisiaj zauważyłam, że chodniki są brudne w całym mieście, nie tylko w centrum. Co 5 lat kostki są wymieniane, a po tygodniu użytkowania już są poplamione. Ciekawe, że bez względu na rządy przetargi wygrywają ci sami ludzie, którzy oferują złej jakości towar. Przecież w domu taki błąd można popełnić jeden raz. Gdy okaże się, że płytki są złe jakościowo, to nigdy ich już nie kupimy. I jeszcze powiadomimy o tym znajomych. Ale miasto inwestuje w badziew i nic z tym nie można zrobić. Kasa płynie.



Obejrzałam sobie dzisiaj plakaty wyborcze wywieszone na ulicy. Jakie beznadziejne są hasła wyborcze. O niczym nie mówią, do niczego nie zachęcają. Tak jakby już wszystko było ustalone, bo po co się wtedy wysilać.


Ciekawe zdarzenie uwieczniłam dzisiaj. Ok. 16.35 był przelot ptaków, które leciały z północnego zachodu na południowy wschód. Naliczyłam ok. 300, ale było ich więcej, bo zaczęłam je obserwować po jakimś czasie. Dokąd one leciały? Dziwny widok, coś jak z Hitchcocka. Słychać było tylko szelest ich skrzydeł. Czyżby leciały do ciepłych krajów? Dlaczego leciały nad miastem.


A na poczcie było ogłoszenie: Dni otwarte kredytu tel …... Trudno w to uwierzyć, ale naprawdę tak było napisane. Moja poczta po remoncie (2 m-ce) zmalała. Z 4 okienek zrobiono 2 i wystawiono duuużo towaru do sprzedania. Zwolniono 2 osoby. I zrobiono pokój agenta kredytowego i ubezpieczeniowego. Kredyty w promocji ;)))


 


Na świecie dzieją się ciekawe rzeczy. Wystarczy mieć oczy szeroko otwarte.


 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz