27/10/2021

Spacerek

Rano umyłam okna. Taka piękna pogoda, że w słońcu widać plamy na szybach od ptaków, które nieustannie chcą wlecieć do mojego domu. Musiałam je umyć. Zaczęłam od strony zachodniej, 3 okna. Ledwo zdążyłam do 12. Już pojawiło się słoneczko. Kiedyś miałam czas do 13. Ale coś jest nie tak ze słońcem. Teraz pachnie świeżością w całym przewietrzonym domu.

Jestem w sezonie imprez. W sobotę moi rodzice mają 65 rocznicę ślubu. Nie mam pomysłu na prezent, chodzę i nic mi w oko nie wpadło. Kiedyś było łatwiej, bo wystarczyło wykupić wycieczki do Paryża, czy Rzymu. Gdy pojawiła się choroba, to nie wiadomo co robić. Nic nie cieszy.

Trzeba się zresetować. Spacerek. Piękna jesień.





A ptaki przyglądają się maleńkim istotom, czyli ludziom, z wysokości.


Dziwne sytuacje mi się ostatnio przydarzają. Takie drobnostki.

Kilka dni temu przeczytałam lub usłyszałam informację, że McDonalds wprowadza hamburgery wydrukowane na drukarkach 3D. Zwykła informacja, chociaż dobrze, że informują, pomyślałam. Wczoraj usłyszałam, że ludzie walą tam drzwiami i oknami, jest duże zainteresowanie ich produktami, czy zestawami. Zdziwiło mnie to, bo co jest dobrego w sztucznym jedzeniu.. Gdy rozmawiałam z kilkoma osobami to one nic o tym nie słyszały. Przynajmniej jedna osoba powinna to wiedzieć. Informacje czerpię wyłącznie z internetu, nie oglądam tv, za wyjątkiem filmów. Jak prawie wszyscy moi znajomi.

Czy jest możliwe życie w dwóch różnych rzeczywistościach? Brzmi zabawnie jak się czyta o takich rzeczach. Gdy się to przeżywa to robi się mniej zabawne. Przecież nie wymyśliłam sobie tej błahej, w gruncie rzeczy, informacji.

Prowadziłam rozmowę smsową. Były pytania, odpowiedzi, zwykłe doradzanie co zrobić, by żyło się lepiej. Na koniec pojawiło się u mnie wrażenie, że już to przecież przerabiałam, mówiliśmy o tej sprawie. Wiem, że już mówiłam te rzeczy, ale osoba nie pamiętała tego.Ale nie zwariowałam, bo dostałam odpowiedź 😎

Wydaje mi się, że to konsekwencja uważności i bycia obudzonym. Długo się zastanawiałam, czy warto nie spać i być czujnym. Dokonałam wyboru, bo życie jest ciekawsze gdy nie śpisz (TR). Teraz nie ma odwrotu. Nie da się znowu zasnąć, nie ma powrotu do przeszłości. Chyba dlatego spotykają mnie te dziwne rzeczy.

Żyjemy w czasach gdy prawda jest wyśmiewana, a kłamstwa zastępują wszystko.

Kupię kwiaty i dam pieniądze w kopercie. 

🌸🌹🌷🌺🌻🌼🍀


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz