01/11/2020

3:36 Blue Moon

Obudziłam się dzisiaj w nocy. Spojrzałam na smartfon. Była 3:36.

Wczoraj była pełnia, a tu noc pochmurna. Zadałam sobie pytanie: gdzie jest ten księżyc. I wyszedł. Na zawołanie.

Wyszło krzywo, bo nawet nie wstałam z łóżka. Zdążyłam zrobić jeszcze jedno.


A potem wróciło zachmurzenie i zasnęłam. 3:39.

Jeśli mam bezsenne noce to jest to wyłącznie czas pełni. Nawet jak jest zachmurzenie, to wiem, że księżyc gdzieś tam jest i patrzy na mnie.

Dopiero rano zobaczyłam, że pełnia ma kolor, niebieski. Ciekawe zjawisko.

Świat toczy choroba. I nie jest to wirus, który był, jest i będzie, jak napisano w książkach medycznych dla studentów w 2000 roku.

To żądza zabijania. Nikt nie szanuje życia, a życie to wszystko co mamy.

Człowiek myśli, że panuje nad życiem i kontroluje śmierć.

Memento mori z DailyArt

Ta mozaika pochodzi z 30 r. p.n.e. z rzymskiego domu w Pompejach. Przypominała mieszkańcom, że koło fortuny się toczy. Bogaci mogą stać się biedni, a biedni bogaci. Życie człowieka jest nietrwałe. Wobec śmierci wszyscy są równi. Do dzisiaj żaden bogacz nie zabrał ze sobą swego majątku. Ludzie rodzą się nadzy i nadzy odchodzą.

artystka Laurie Lipton

Czy ktoś ogarnia chaos jaki fundują nam ludzie władzy?

W UK zamykają kraj od 5 listopada, w dniu Guya Fawkesa ang. święta ludowego, na 4 tygodnie. A dlaczego nie na 3 albo 33. Co daje zamykanie i otwieranie części ludzi, gdy inni sobie chodzą gdzie chcą. Ludzie zdrowieją bez szczepionek i leków. Jak co roku. Francuzom znowu obcinają głowy i palą kościoły. Czy kogoś to obchodzi, czy władza coś robi? Nikogo nie zamykają.

Czy oni czują, że ich czas się kończy?


artystka Laurie Lipton

Szanuj życie, bo masz je tylko jedno. Nie daj się zabić.

dopisek z 3.11.2020

To była wyjątkowa noc i nie dlatego, że haloweenowa

This-halloween-blue-moon-will-bring-a-rare-treat-to-the-skies

Od 76 lat, czyli od 1944 roku, od II wojny światowej, księżyc w niebieskiej pełni był widoczny na całym świecie. A więc każdy mieszkaniec ziemi, który spojrzał w niebo widział ten księżyc. To bardzo ciekawe zjawisko. Nic dziwnego, że się obudziłam, żeby to obejrzeć.

90-letni Sean Connery zginął w noc Błękitnego Księżyca. Wielu to zapamięta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz