13/02/2018

Jakby środa

Często w środę ok. 17 mam wrażenie, że to sobota. Zaplanowane sprawy robią się same i mam dodatkowe dni. A dzisiaj poczułam, że jest środa, a to dopiero poniedziałek. Musiałam się upewnić, że się mylę. Mam dwa dni wolnego ;)


Czy to jakaś choroba? Jakieś zaburzenia czasu i przestrzeni? Anomalia na pewno.


Naprawdę czuć wiosnę, choć rano prószył śnieg. Nieśmiało i zaraz wszystko stopniało. Widocznie też poczuł co idzie i że nie ma tu miejsca dla niego. Wiosnę poczuli pracownicy firmy, która reklamuje się, że „podniosą wszystko”. Zdejmowali dekoracje świąteczne. Rychło w czas. Powinni to zrobić na początku stycznia, przecież każdy dzień oświetlenia kosztuje. Ale przecież to z moich pieniędzy, a nie urzędników.


Na głównej ulicy miasta zatrzymała mnie menelka z prośbą o złotówkę. Potem kolejny menel prosił o rozmowę??? O czym mam z nim rozmawiać? Ciekawe, że tyle osób przechodziło, a oni wybrali właśnie mnie, specjalnie. Strażników nie ma, bo inni menele siedzieli na ławce i popijali. Czy gdy zrobię im fotkę to będzie naruszenie ich prywatności? Czy jeszcze mamy prywatność skoro na każdym skrzyżowaniu są kamery?


Jest taka kamienica, którą upodobali sobie „artyści”. Tę fotkę zrobiłam ponad rok temu.





Podobno to sztuka, a mnie skojarzyło się z puszczeniem pawia na ściany.


A dzisiaj zobaczyłam, że rzygi zniknęły i pojawiła się para. Chyba trochę włóczki zostało.




Facet na górze z pejczem, a na dole płacząca kobieta. Co to ma być?


Chyba nikt tam nie mieszka, bo ciekawe byłyby odczucia mieszkańców.


24 grudnia 2017 wykonano mural (czyli sztuka) w NY. Na stronie https://www.arthistorynews.com/list/5 jest post New York's giant penis mural January 3 2018. Proszę odnaleźć i przeczytać, jak się czuli ludzie z obrazem gigantycznego penisa na ścianie własnego domu. Jedyna możliwa odpowiedź – źle. Mural zamalowano, ale penis jest nadal, tylko pod spodem. A może go zeskrobano. Nie da się tego odzobaczyć, ale proszę new-york-art-penis-mural-carolina-falkholt


I to nie dlatego przyszła do nich extra zima. A może tak, żeby autorce ostudzić głowę.


Pojawił się teraz trend na świecie cenzurowania dzieł sztuki, które pokazują nagość.


Trzeba szybko robić fotki, żeby cokolwiek się uratowało.


Ponieważ mam 2 dni wolnego ;) to przejrzałam gazety, które dostałam hurtowo od mamy.Są coraz głupsze, oglądam tylko obrazki ;)


A ta fotka mnie rozbawiła :)))





Zagadka: jaka jest różnica wieku między modelką 20+ a 60+?


Dobry humor na cały tydzień. Dla wszystkich.


A w niedzielę impreza, więc pogoda będzie odpowiednia, zamówiona. Bez czapki. Bo to przecież wiosna idzie. Zresztą w czwartek będzie Nowy rok, więc proszę święcić ten dzień. Ale o tym w kolejnych dodatkowych dniach.


Miłego tygodnia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz