17/01/2012

Noś długie włosy

Jednym z pierwszych filmów, jakie obejrzałam na YT w tym roku był wykład A.Głoba na temat łysienia. Jego ojciec mawiał: mądre włosy opuszczają głupią głowę. ;) Włosy używane jako antena nie wypadną, a jeśli się ich nie używa to są niepotrzebne i wypadną. Zaleca wcieranie miodu i masaże.
Odebrałam ten temat jako żart, jednak po namyśle stwierdziłam, że coś w tym jest.
Nowonarodzonym dzieciom nie obcina się włosów przez rok, bo wtedy lepiej się chowają, nie chorują i są bystre. Nie wiem czy ktoś w to wierzy, ale ja tak robiłam i znajome też. Tak na wszelki wypadek.
Uważa się, że włosy są przedłużeniem systemu nerwowego i pełnią rolę wyrafinowanych czujników lub anten, które transmitują olbrzymią ilość ważnych informacji do rdzenia kręgowego, układu limbicznego i kory mózgowej. Włosy emitują też energię elektromagnetyczną z mózgu do świata, a można to zobaczyć na fotografiach Kirliana.
Wszyscy starożytni wojownicy nosili długie gęste włosy i faktycznie mieli zadziwiające umiejętności. Czy to byli Indianie, Samuraje czy Wikingowie.



Kobiecie długie włosy niosą honor i może się nimi okryć. Gdy w życiu kobiety dzieje się wielka zmiana to obcina włosy, na znak odcięcia się od przeszłości. Wtedy antenki nie działaja, bo potrzebne jest wyciszenie. Dlatego mnisi tybetańscy to łyse pały, nic ich nie rozprasza w modlitwach. Tylko czy te modlitwy gdzieś docierają? Ludzie bez włosów mają osłabione związki z innymi ludźmi (to fakt znany mi z mojego życia) i są sfrustrowani. Dla faceta łysinka to obraza, wstydzi się tego, zaczesuje, to stres.
W wojsku amerykańskim robiono testy sprawnościowe poborowych. Dopóki mieli własne włosy to byli świetni, a już po ogoleniu głów ich umiejętności znikały. Ale nie chodzi przecież, żeby żołnierze myśleli samodzielnie. Oni mają wykonywać rozkazy.





Informatycy i bystrzy studenci też mają długie włosy. A naukowcy to już obowiązkowo.



Z wiekiem włosów ubywa, bo nie chcemy używać antenek, nic nam się nie chce, więc są niepotrzebne.

Dalila obcięła Samsonowi włosy i ten stracił swą moc i zginął.


Mam długie włosy, bo lepiej się czuję. Czasami je przycinam i nie zauważam różnicy. Na pewno nie spróbuję obciąć się na łyso. Kocham te moje antenki.

Może nie wszystko to prawda, ale coś w tym jest.



Na koniec filmik.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz