23/12/2010

Idą Święta :)

Dobrych Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim internautom.


swieta


Czas tak szybko mija, a tu już Święta. Moje ulubione, bo przecież będą prezenty.  Ja już wszystkie kupiłam. Jutro popakuję i rano ubiorę choinkę. W moim domu prezentów nie było na Mikołaki tylko w Wigilię, po kolacji. Jako dziecko szybko zjadałam co trzeba i po prezenty. Zawsze się cieszyłam, bo dostawałam różne potrzebne i niepotrzebne rzeczy. Przed Świętami z siostrą przeglądałyśmy szafki i czasami udało nam się znaleźć nasze prezenty. A czasami były tak dobrze ukryte, że były dla nas niespodzianką.


Święta są kolejną okazją, żeby w gronie rodzinnym usiąść, zjeść coś dobrego i pogadać. Różnie w mojej rodzinie było, ale na Święta wszyscy zapominali o urazach. Nie poruszało się tematów drażliwych i miło spędzało się czas.


Żal mi było ludzi, którzy nie czuli "magii świąt", bo to znaczyło, że nikogo nie kochali i sami nie byli kochani. Teraz tylko im współczuję braku miłości w ich życiu. Małe dzieci czekają na Mikołaja i im się podobają te święta. Młodzież się nudzi, bo przecież muszą siedzieć z rodziną bliższą i dalszą przy stole, a nic nie mają do powiedzenia. Lub nie są dopuszczani do głosu. A wszystko to z braku miłości.


W necie pełno jest takich sfrustrowanych ludzi, którzy nie rozumieją "tej całej szopki". A przecież takie RODZINNE spotkania są bardzo ważne. Nie dajmy się zmanipulować, że każdy może robić co chce w tym czasie. Narty mogą poczekać. Wiadomo, że Mikołaja wymyśliła Coca-cola i nie trzeba zwalać na niego, że to on przyniósł tę górę prezentów. Potraw też może być kilka, tych ulubionych. Trzeba mieć dobrą wolę. Kiedyś może zabraknąć nam bliskich, bo odejdą z tego świata. Doceńmy to, że teraz są z nami.


A tym, którzy nie lubią Świąt życzę miłości - do siebie i do ludzi.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz