20/04/2010

UFO nad Łodzią

Czytam, że jest "puste niebo nad Europą" i "o 6:00 przestrzeń powietrzna nad Polską została zamknięta do odwołania." Wystarczy podnieść głowę i spojrzeć na niebo. A widać zupełnie coś innego. Jest taki ruch nad moim miastem, że dawno taakiego tłoku nie widziałam. Skoro nikomu nie wolno latać to znaczy, że widzę ufo, w dodatku odrzutowe;) I jeszcze daje się sfotografować.


ufo z 18.00


ufo z 19


W drodze do i z pracy, w godz. 15-19 naliczyłam 9 odrzutowców: o godz. 15.00, 15.07, 15.17, 15.47,15.49,16.45,18.41 i 19. Mam każdy samolot na zdjęciu. To tylko próbka dla niedowiarków. Kto latał w tych samolotach? Chyba one zostawiąją pyły, bo teraz niebo jest już zachmurzone i ciężko oddychać.


Skoro na niebie jest taki ruch to dlaczego zwykli ludzie nie mogą wrócić do swoich domów z podróży? Komu wydano zgodę na przeloty, czy ktoś na tym zarabia? I po co ta szopka. Sprytne odwracanie uwagi. Tylko od czego.


Na pewno to UFO bo oni nie potrzebują niczyjej zgody i nie oglądają tv i nie widzą pyłu, ja też nie widzę pyłu, więc też jestem ufo, i wierzę w to co widzę, a nie w to co każą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz