08/09/2009

Smugi na niebie

Czy ktoś patrzy na niebo? Czy kogoś ciekawi skąd się biorą dziwne chmury, które wiszą w miejscu i bardzo wolno opadają? A potem ludzie kaszlą, bolą ich oczy i mają inne dziwne objawy związane z oddychaniem.


Wracałam z pracy i zaczęłam robić zdjęcia tych chmur. A te chmury robią samoloty, które latają w różnych kierunkach i na pewno nie są to smugi kondensacyjne. Te dziwne chmury utrzymują się ok. 4-8 godzin, a na drugi dzień, nawet jak jest pogodne niebo, to nad horyzontem widać mleczne niebo.


Podeszła do mnie starsza pani i spytała, co robię. Odpowiedziałam, że robię zdjęcia samolotom. A ona na to spytała czy leci mój znajomy, a ja jej odpowiedziałam, że moi znajomi nie chcą mnie zabić. Nie wiem dlaczego akurat to przyszło mi na myśl. Potem widziałam, że też obserwuje to zjawisko.


Poczytałam trochę w necie i okazało się, że inni też to zauważyli i jest mnóstwo filmów, zdjęć z całego świata. Niektórzy nawet przebadali próbki tego czegoś i okazało się, że to jest trucizna dla ludzi. Powietrze na takim "opryskanym" terenie jest pełne drobinek metalu.


Czy to może mieć wpływ na coraz częstsze awarie samolotów? Czy dlatego samoloty spadają, bo  uszkadzane są komputery na ich pokładach.  Czy piloci wiedzą co rozpylają i czy zdają sobie sprawę, że nad domami ich bliskich dzieje się to samo.


Proszę obejrzeć kilka przykładów smug, które nazywają się CHEMTRALS.


chemtralschemtrals 4


chemtrals 2chemtrals 3


Dlaczego w XXI wieku wzrosła zachorowalność na astmę? (3 miejsce to zastanawiające) Czy brudne niebo ma coś z tym wspólnego?


Podnieś głowę i zadawaj pytania.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz