13/04/2009

Magnolie już kwitną

magnolie
To zdjęcie zrobiłam komórką w ogrodzie mojej siostry, nie mogłam się powstrzymać jak piękna jest natura.
Magnolie są fantastyczne, bo kwitną kilka razy w roku. Bedę je jeszcze fotografować.
Święta to czas dla rodziny i jedzenia. Fajnie jest pójść do siostry na obiad i podwieczorek, a w domu robić kolację. Musiałam spróbować mufinki czekoladowe, które zrobiła moja siostrzenica. Sama bym chyba nie piekła takich ciasteczek. Jak zwykle czasu na pogadanie było mało, ale zdążyliśmy wymienić się wiadomościami o całej naszej rodzinie i znajomych. Jak dobrze, że nikt nie choruje i nikt od dawna nie umarł. Jesteśmy pod ochroną ;-) A telewizor był wyłączony.
Jeszcze dzisiaj rano wysyłałam smsy z życzeniami, bo wczoraj nie zdążyłam wysłać do wszystkich. Ciągle czas mi ucieka, albo przecieka i nie mogę zrobić wszystkego co zaplanowałam. A jutro skoro świt  wstanę, by wszystkich polać. Tylko cicho sza.:-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz