01/03/2024

Pierwsze bratki

Idzie wiosna więc przyszła pora na nowe rośliny na balkonie. Na razie tylko 3 bratki.


Mój balkon jest otwarty. Pozostałe balkony w bloku są zabudowane, albo mają siatki. Ptaki nie mają do nich dostępu, a do mojego tak. Dlatego bez przerwy wpychają się do mnie gołębie i chcą budować gniazdo. Już raz to przeżyłam i nigdy więcej. Na razie wbiłam kilka patyków dla ochrony, oraz położyłam gałązki jałowca. Ich igiełki zawsze wbijają mi się w palce. Pozbieram jeszcze więcej patyków i zrobię zadaszenie. Zobaczę czy to coś pomoże. Wtedy pojawi się więcej kwiatów.

Są ptaki, które budują gniazda na drzewach. Bo są mądre i pracowite.



Przyjemnie obserwować jak ptaki ułamują dzióbkami patyki na drzewie i budują swój domek bez dachu. One nie zbierają patyków z ziemi. Za miesiąc, gdy pojawią się liście, gniazdko nie będzie widoczne.


Wczoraj spotkała mnie anomalia czasowa.

Miałam męczący dzień. Urzędy, sąd, księgi wieczyste. Kiedy sztuczna inteligencja nawiedzi te przybytki, w których ludzie sobie nie radzą i popełniają błędy, za które płaci interesant?

Położyłam się i czytałam książkę, papierową. 😎

Gdy zaczęło się robić ciemno to właśnie miałam zapalić światło, gdy zasnęłam. Zdarza się.

Obudziłam się, było cicho i ciemno. Spojrzałam na zegarek wskazówkowy. Była 23:30. Poszłam do łazienki, bo nigdy nie zapominam umyć zęby. Zauważyłam, że światło paliło się tylko w 3 oknach. Pomyślałam, że w tygodniu ludzie wcześnie chodzą spać. Położyłam się, ale nie chciało mi się spać. Więc na ipadzie włączyłam serial, którego nie dokończyłam rano. Odcinki są krótkie, 41 minut. Gdy odcinek się skończył to sprawdziłam godzinę, bo powinnam jednak zasnąć. Była 21:15. Na tym samym zegarku. Obejrzałam kolejne 3 odcinki i zasnęłam, ciągle zastanawiając się co się wydarzyło. Może miałam omam wzrokowy. Tylko o godzinie 21 więcej ludzi by nie spało.

Przecież nie można cofnąć czasu. 😎

Może jestem młodsza o 2 godziny. 😎






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz