22/01/2023

Sen z tapetą

Zasnęłam dzisiaj o 2 w nocy, bo czytałam na tablecie. Książka Lee Child – 61 godzin była tak wciągająca, że nie chciało mi się spać.

W końcu ją odłożyłam i zasnęłam.

Weszłam do jakiegoś mieszkania. To było mieszkanie rodziców, ale ich nie było. Ono było moje, a ja je wynajmowałam. Wpadłam zobaczyć co się dzieje. Mieszkało tam młode małżeństwo.

Gdy weszłam to zobaczyłam jak facet zdziera tapetę. Mieszkanie było wyremontowane i świeże. Nic nie wymagało poprawek. O dziwo tam była taka sama tapeta jaką mam od niedawna u siebie.😎

A on zahaczył jakimś łomem i od sufitu walił w ścianę, żeby pozbyć się tapety. To było głupie. W swoim domu przyklejałam tapety i wiem, że wystarczy lekko pociągnąć i ona sama odchodzi, bez uszkodzenia farby na ścianie.

On mnie nie słuchał i dalej demolował ścianę. Dostałam furii, wytrąciłam mu łom z ręki i powiedziałam, że nie wypełniają umowy i ich wyrzucam, zrywam umowę natychmiast. Z drugiego pokoju wyszła jego żona i zobaczyłam, że jest w ciąży. Głupio mi się zrobiło ale słowa padły, nie mogłam się wycofać.

Potem pomyślałam, że oni to zrobili specjalnie, żeby zerwać umowę. Bo kto w wynajmowanym mieszkaniu robi cokolwiek.

Obudziłam się, była 8:45.To pierwszy sen w tym roku 2023. 😎


Czas zimowy mi nie służy. Nie wstaję wcześniej niż o 8, a wieczorem nie chce mi się spać. Ludzie udają, że mają wpływ na czas, bo przy nim manipulują. Nie szanuję ich, bo to są szkodniki.

Ostatnią myślą przed zaśnięciem było, że dawno nic mi się nie śniło.😎

W rzeczywistości znam tych ludzi ze snu, ale nie widziałam ich już 3 lata, nie mam z nimi kontaktu. Nie mieli dzieci, ale byli spokojni i nie zrobiliby czegoś takiego w obcym domu.

Może to ostrzeżenie, żeby nie wyciągać nieprawidłowych wniosków z czyjegoś zachowania. Będę bardziej uważna. To trudne ostatnio, bo mam za dużo rzeczy do zrobienia. Daję radę, ale nie mam na wszystko czasu i to mnie wkurza.

Dzisiaj Nowy Chiński Rok Księżycowy, a za 14 dni Nowy Rok Słoneczny. To czas świętowania

22.01.2023= 23+20+23=66taką liczbę będzie miał ten rok

Jaki będzie?

U mnie nieoczekiwane zmiany, ale jestem optymistką, więc jest mi łatwiej.

Pod tym linkiem

krótka informacja o świętowaniu, co robić a czego nie i jak świętować. Zawsze przed Nowym rokiem trzeba posprzątać i powyrzucać niepotrzebne rzeczy. Czyli zrobić miejsce na nowe.To lubię najbardziej.

Mamy rok 223 lub 322, zapamiętaj te liczby, będą w wiadomościach.

Będziemy zaglądać w królicze nory. Nie będzie przyjemnie. Dużo ważnych osób pożegna się z życiem, dużo zwykłych ludzi umrze. Pamiętaj, nie oddawaj hołdu ludziom, których nie znasz osobiście. To ci szkodzi.

Królik wody jin to akurat mój dzień urodzin, który jest ważniejszy niż rok urodzin. Jest bardziej osobisty. Jin to energia kobieca, otwarta i intuicyjna, nie jest agresywna jak jang. Nie musi, bo wszystko zostało przygotowane. Rok podobny do 1963, jeśli ktoś pamięta.

Szkoda mi czasu na jałowe przepowiednie. Będzie co ma być.

Najlepszym sposobem na przewidzenie przyszłości jest jej wymyślenie

To cytat z tego filmu Z Archiwum. Tam też było o wymyślonej zarazie i zastrzykach zmieniających. 

Nie daj sobą manipulować. Wymyśl swoją przyszłość.

Czas ucieka, tik tak. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz